Dodano produkt do koszyka

Promocja

ETYKA W MEDIACH VOL.1 WYBRANE PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI

ETYKA W MEDIACH VOL.1 WYBRANE PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI

WITOLD MACHURA, RYSZARD KOWALCZYK

Wydawnictwo: CONTACT

Cena: 60.90 zł 54.81 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-60-251-23-2

179 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009

Na niniejsze opracowanie składają się prace autorów wywodzących się z różnych ośrodków akademickich w Polsce. Reprezentują oni: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wyższą Informatyczną Szkołę Zawodową w Gorzowie Wlkp., Uniwersytet Zielonogórski, Uniwersytet Śląski oraz Wyższą Szkołę Humanistyczno-Ekonomiczną w Łodzi.Publikacja zawiera prace, które oscylują wokół pojęć "etyka" i "wartości‘-- w aspekcie teoretycznym i praktycznym. Jest to pole niezwykle szerokich, potencjalnie wielowątkowych rozważań, interesujących - jak można domniemywać - nie tylko specjalistów, ale i "konsumentów" rzeczywistości medialnej początku XXI wieku.Problemy z etyką, jakie występują w materiałach zamieszczanych w środkach społecznego komunikowania są niejednokrotnie wręcz intuicyjnie wychwytywane przez uważnego telewidza, internautę, czytelnika czy słuchacza. Stąd też istnieje z pewnością potrzeba rozważań o problemach "stosowania" i "stosowania się do .. :‘- norm etycznych i wartości w mediach.Zamierzeniem zarówno redaktorów tego opracowania, jak i wydawcy, jest kontynuowanie serii publikacji o nazwie "ETYKA W MEDIACH‘-: Zapraszamy więc przedstawicieli nauki i praktyków, funkcjonujących w mediach, do rozważań nad tego rodzaju zagadnieniami. W trakcie dyskusji o różnych aspektach problemów poruszanych w serii "ETYKA W MEDIACH" mogą zrodzić się interesujące sądy, opinie, a może i koncepcje rozwiązywania bolączek i niedomagań, jakie dostrzegamy w funkcjonowaniu współczesnych mediów. Na to właśnie liczymy ...

Ryszard Kowalczyk Witold Machura

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

Jacek SOBCZAK
Manowce i złudzenia normatywnej etyki dziennikarskiej

Barbara ENDER
Twórczość a samokreacja. Wartość sposobem istnienia

Alicja BADETKO, Witold MACHURA
Etyka w działalności kabaretowej w Polsce w latach 1953-1981

Robert SOBKÓW
Tytuł prasowy o charakterze społeczno-kulturalnym na dzisiejszym polskim rynku mediów

Robert GROCHOWSKI
Proces komunikacyjny w przekazie reklamowym, nadawanym poprzez środki społecznego przekazu

Paulina WIŚNIEWSKA
Na tropie polskich absurdów, czyli o (nie)etycznym postępowaniu państwa polskiego wobec obywateli. Analiza zjawiska na podstawie wydarzeń roku 2007

Barbara ENDER
Etyka prostomyślności wobec współczesnych wyzwań kryzysu rodziny

Ryszard KOWALCZYK
Media lokalne a dostęp do informacji publicznej

Paulina WIŚNIEWSKA
Optyka polskiego polityka. Wokół politycznego etosu - analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych przez środki społecznego przekazu na przełomie lat 2007/2008

Robert SOBKÓW
Normy etyczne w firmach nowoczesnych technologii

Katarzyna GÓRSKA
Walka o wpływy w telewizji publicznej podczas rządów Prawa i Sprawiedliwości w latach 2005-2007 RECENZJE

D. Kubicka, A. Kołodziejczyk, Psychologia wpływu mediów [Robert GROCHOWSKI]

INFORMACJE
Dwie ogólnopolskie konferencje naukowe, dotyczące mediów [Witold MACHURA]

Kod wydawnictwa: 978-83-60-251-232

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl