Dodano produkt do koszyka

Promocja

MEDIA KULTURA KOMUNIKACJA SPOŁECZNA NR 3-4 2007-2008

MEDIA KULTURA KOMUNIKACJA SPOŁECZNA NR 3-4 2007-2008

praca zbiorowa

Wydawnictwo: UWM

Cena: 39.80 zł 35.82 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 1734-3801-3-4

271 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008

SPIS TREŚCI

Pięciolecie studiów dziennikarskich na UWM w OlsztynieKultura płci i nowe mediaAlina ŁysakDetektywka Nancy Drew jako model socjalizacji płciowej. Analiza gier komputerowych z serii "Nancy Drew Mystery Games"Edyta Zierkiewicz"Straciłam pierś, ale żyję". Narracje choroby w czasopismach kobiecychAleksander KiklewiczDynamika stereotypów genderowych w polskich i niemieckich ogłoszeniachtowarzysko-matrymonialnychMarta WięckiewiczHomoseksualiści pod pręgierzem. Opinie użytkowników internetowej grupydyskusyjnej pl.pregierz na temat homoseksualizmuAlina Naruszewicz-Duchlińska"Bo my odmieńcy musimy trzymać się razem...". O wizerunku odmienności w polskich internetowych listach dyskusyjnychIza DesperakW krzywym zwierciadle - media wobec homoseksualnościAgata ZawiszewskaJak kobieta zeszła z drzewa..., czyli o Dzikusce Ireny Zarzyckiej słów kilkaBernadetta DarskaZmysłowa nieobecność. Mit kobiety utraconej i straceńczej w powieściachStefana Chwina Hanemann i EstherJoanna Chłosta-ZielonkaGry Manueli. O motywie kobiecości w prozie Manueli GretkowskiejWspółczesna komunikacja kulturowa i językowaMiłosz BabeckiKomercyjna symbolika i polityczne produkty medialne w kampanii "nie dlaidiotów"Leszek SzymańskiSubstytuty elementów parawerbalnych i niewerbalnych w komunikacji tekstowej w InternecieJolanta PiwowarCharakterystyka niektórych przemian funkcjonalnych i frekwencyjnych współczesnej leksyki polskiejLech KrajewskiSkrótowce - fetysze i wytrychy w subkulturowej komunikacji językowejStereotypy kulturoweRenata RadzkaO sposobach prezentowania Białorusi i Białorusinów w prasie polskiej w minionym dziesięcioleciuJolanta PiwowarO stereotypach Litwina w Polsce i Polaka na Litwie. Historia i współczesnośćMaria Rółkowska"Nieprzetapialni" - obraz Polonii amerykańskiej w utworach Henryka Sienkiewicza i Sygurda WiśniowskiegoJoanna SzydłowskaKategoria pogranicza jako "testament Ziem Zachodnich i Północnych"Media, kultura, świadectwa - spojrzenia nietradycyjneAndrzej StaniszewskiZapiski strajkowe. Dziennik 12.05 - 22.05.1990Mariola MarczakKonwencje melodramatyczne w filmie hagiograficznym na przykładzie Pieśnio Bernadetcie Henry‘-ego KingaJoanna SzydłowskaRejtan, Don Kichot i Kobiałko, czyli felietonowe auto-da-fe Manueli Gretkowskiej (Na dnie nieba)Anita FrankowiakAndrzej Stasiuk w perspektywie hiszpańskiego personalizmuIlona GodlewskaEtyka dziennikarska - rzeczywistość czy fikcja?

Kod wydawnictwa: 1734-3801-3-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl