Dodano produkt do koszyka

Promocja

MAGIA SZKLANEGO EKRANU

MAGIA SZKLANEGO EKRANU

ANNA ANDRZEJEWSKA

Wydawnictwo: FRASZKA EDUKACYJNA

Cena: 25.10 zł 22.59 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-88839-98-6

86 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007

Telewizja jest jednym z najbardziej popularnych i dostępnych mediów. Ma ona kilkudziesięcioletnią tradycję. Zmienia nasz stosunek do otaczającej rzeczywistości. Za jej pośrednictwem możemy obserwować zachodzące procesy, analizować różnorodne zjawiska, a także otrzymywać informacje o wydarzeniach ze świata. Programy telewizyjne i filmy w istotnym stopniu wpływają na emocjonalny stosunek dzieci, młodzieży, dorosłych i osób starszych do przekazywanych treści. Miejsce i rola telewizji, jako wszechobecnego medium, nie są kwestionowane we współczesnym świecie i życiu każdego człowieka.Powszechnie znane jest starochińskie powiedzenie: "Jeden obraz zastępuje tysiąc słów". Mówi się nawet o cywilizacji obrazkowej, w której przekaz wizualny zastępuje słowo mówione (język), a także czytane (pismo). Wraz z pojawieniem się telewizji, jej rozwojem i doskonaleniem, stajemy się świadkami kształtowania się kultury audiowizualnej.Telewizja, jako najbardziej popularne i dostępne medium, a także jako urządzenie audiowizualne, ma swój kontekst teoretyczny, osadzony w literaturze pedagogicznej. W bogatej literaturze naukowej podkreśla się jej niekwestionowane znaczenie i możliwości.1 Była i jest ona przedmiotem rozważań nie tylko naukowców, ale także przedstawicieli wielu innych środowisk związanych z komunikowaniem masowym, kulturą2 i szeroko rozumianym wychowaniem - do tego stopnia, iż pełniąc funkcje pedagogiczne, stała się telewizją edukacyjną.

SPIS TREŚCI

Słowo wstępne
1. Istota telewizji i jej znaczenie
2. Funkcje i możliwości telewizji
3. Rodzaje i cechy programów telewizyjnych
4. Preferencje dzieci w wyborze programów i filmów
5. Negatywne oddziaływanie telewizji
6. Uzależnienie od telewizji
7. Reklama i jej ujemne skutki
8. Działania profilaktyczne
9. Co w zamian telewizji?
10. Analiza indywidualnych przypadków uzależnień
Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Test sprawdzający uzależnienie

Kod wydawnictwa: 978-83-88839-98-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl