MAGIA SZKLANEGO EKRANU
ANNA ANDRZEJEWSKA
Wydawnictwo: FRASZKA EDUKACYJNA
Cena: 25.10 zł
22.59 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-88839-98-6
86 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007
Telewizja jest jednym z najbardziej popularnych i dostępnych mediów. Ma ona kilkudziesięcioletnią tradycję. Zmienia nasz stosunek do otaczającej rzeczywistości. Za jej pośrednictwem możemy obserwować zachodzące procesy, analizować różnorodne zjawiska, a także otrzymywać informacje o wydarzeniach ze świata. Programy telewizyjne i filmy w istotnym stopniu wpływają na emocjonalny stosunek dzieci, młodzieży, dorosłych i osób starszych do przekazywanych treści. Miejsce i rola telewizji, jako wszechobecnego medium, nie są kwestionowane we współczesnym świecie i życiu każdego człowieka.Powszechnie znane jest starochińskie powiedzenie: "Jeden obraz zastępuje tysiąc słów". Mówi się nawet o cywilizacji obrazkowej, w której przekaz wizualny zastępuje słowo mówione (język), a także czytane (pismo). Wraz z pojawieniem się telewizji, jej rozwojem i doskonaleniem, stajemy się świadkami kształtowania się kultury audiowizualnej.Telewizja, jako najbardziej popularne i dostępne medium, a także jako urządzenie audiowizualne, ma swój kontekst teoretyczny, osadzony w literaturze pedagogicznej. W bogatej literaturze naukowej podkreśla się jej niekwestionowane znaczenie i możliwości.1 Była i jest ona przedmiotem rozważań nie tylko naukowców, ale także przedstawicieli wielu innych środowisk związanych z komunikowaniem masowym, kulturą2 i szeroko rozumianym wychowaniem - do tego stopnia, iż pełniąc funkcje pedagogiczne, stała się telewizją edukacyjną.
SPIS TREŚCI
Słowo wstępne
1. Istota telewizji i jej znaczenie
2. Funkcje i możliwości telewizji
3. Rodzaje i cechy programów telewizyjnych
4. Preferencje dzieci w wyborze programów i filmów
5. Negatywne oddziaływanie telewizji
6. Uzależnienie od telewizji
7. Reklama i jej ujemne skutki
8. Działania profilaktyczne
9. Co w zamian telewizji?
10. Analiza indywidualnych przypadków uzależnień
Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Test sprawdzający uzależnienie
Kod wydawnictwa: 978-83-88839-98-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.