ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W ORGANIZACJI SPORTOWEJ
red.KAZIMIERZ PERECHUDA
Cena: 29.90 zł
26.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-87389-88-9
154 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008
Prezentowana tutaj praca stanowi kompendium teorii i praktyki zarządzania marketingiem, zorientowane na przestrzeń funkcjonowania organizacji sportowych. Sposób narracji problematyki zarządzania marketingiem w sporcie przedstawiony został w układzie top to down, tj. każdy kolejny rozdział stanowi swoiste novum oraz reinterpretację rozdziałów poprzedzających. Publikacja przedstawia również tzw. nowe produkty marketingowe, a więc marketing internetowy (wirtualny) oraz zarządzanie marketingiem w sportowej organizacji fraktalnej.
Prezentowaną pracę można odbierać w różnych wymiarach, które jednocześnie wskazują na określone grupy jej odbiorców.
Wymiar zarządczy - przedstawiono tu instrumenty, metody i techniki zarządzania marketingiem, adresowane do menedżerów wszystkich poziomów zarządzania organizacji sportowych (sportowych spółek akcyjnych, stowarzyszeń sportowych, klubów, firm sportowych itp.).
Wymiar dydaktyczny - stanowi syntezę teorii marketingu w sporcie, przeznaczoną dla studentów specjalności: menedżer sportu, prowadzonej w akademiach wychowania fizycznego, na studiach stacjonarnych, wieczorowych, zaocznych oraz na studiach podyplomowych.
Wymiar naukowo-badawczy - znaleźć można tu analizy poświęcone wdrażaniu w instytucjach sportowych nowoczesnych koncepcji organizacji i zarządzania.
SPIS TREŚCI
Rozdział I
Zarządzanie przestrzenią marketingową organizacji sportowej
1.Zarządzanie przestrzenią organizacji
2.Przestrzeń organizacji
3.Zarządzanie przestrzenią marketingową organizacji sportowej
4.Funkcje zarządzania przestrzenią organizacji sportowej
5.Public relations jako metoda zarządzania przestrzenią organizacji
Rozdział II
Marketing w ujęciu procesowym
1.Marketingowa orientacja na klienta i metody portfelowe
2.Metody portfelowe w diagnozowaniu sytuacji przedsiębiorstwa na rynku
2.1.Metoda BCG - Boston Consulting Group
2.2.Metoda General Electric
2.3.Metoda Shell Group
3.Marketing jako generowanie wartości dodanej
4.Badanie potrzeb klienta jako zasadniczy czynnik stymulujący wartość dodaną
5.Badanie i analiza potrzeb klienta metodą Ouality Function Deployment (QFD)
6.Korzyści
7.Marketing jako zintegrowany system informacji
i komunikowania się z otoczeniem organizacji.
7.1.Niedomagania informacji
7.2.Cechy użytecznej informacji
7.3.Jakość informacji w marketingu
7.4.Strategie marketingowe a jakość informacji i budowa zadowolenia klienta
8.Prosumcja czy konsumpcja?
Rozdział III
Radarowe modele produktów i usług sportowo-rekreacyjnych
oraz potrzeb i oczekiwań klientów klubów sportowych
1.Strefy zysku klubu sportowego.
2.Monitoring klientów
2.1.Klienci
2.2.Priorytety sportowców i kibiców
3.Segmentacja produktów sportowo-rekreacyjnych
4.Radar klientów
5.Radarowy model strategii marketingowej klubu sportowego
Rozdział IV
Marketing internetowy w sporcie, rekreacji i turystyce
1.Założenia metodologiczne marketingu wirtualnego
2.Instrumenty i techniki usług internetowych
3.Fazy marketingu internetowego
3.1.Faza wyjściowa
3.2.Faza umieszczania
3.3.Faza połączeń
3.4.Faza ulepszania
3.5.Faza interaktywności
3.6.Faza bazy danych
3.7.Faza zaawansowanego umieszczania
3.8.Faza zaawansowanej interaktywności
3.9.Faza masowej indywidualizacji
3.10.Faza działań zewnętrznych
3.11.Faza integracji
3.12.Faza handlowa
3.13.Faza personalizacji
3.14.Faza aplikacji
3.15.Faza globalna
3.16.Faza aliansów strategicznych
3.17.Faza zamkniętej pętli
Rozdział V
Menedżer w organizacji sportowej
Rozdział VI
Sponsoring w firmach sportowych
1.Cele sponsoringu
2.Prawne i podatkowe aspekty sponsoringu
3.Rodzaje sponsoringu
Rozdział VII
Estetyka reklamy w przestrzeni sportowej
1.Istota i cele reklamy
2.Sposoby tworzenia reklamy
3.Kod optyczny i estetyczny firmy
4.Percepcja drukowanego przekazu reklamowego
5.Rozwój reklamy z przestrzeni sportu
6.Kreowanie przekazu reklamowego
6.1.Forma drukowanego przekazu reklamowego - estetyka w reklamie.
6.2.Miejsce, rozmiar i częstotliwość reklamy prasowej
6.3.Funkcje wizualnej części przekazu reklamowego
7.Reklama jako sztuka
Rozdział VIII
Zarządzanie marketingowe sportową organizacją fraktalną
Rozdział IX
Koncepcja marketingu personalnego w organizacjach sportowych
1.Nowoczesne zarządzanie ludźmi
2.Istota koncepcji marketingu personalnego
3.Kultura organizacyjna - strategiczny element implementacji marketingu personalnego
4.Menedżer- nowe podejście do pracowników
5.Problemy organizacji sportowych w wymiarze sportowym
Rozdział X. Marketing partnerski w przestrzeni sportu
Bibliografia
Kod wydawnictwa: 83-87389-88-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.