ZACHOWANIA PODMIOTÓW NA RYNKU W WARUNKACH KONKURENCJI ASPEKTY MARKETINGOWE
red.GENOWEFA SOBCZYK
Wydawnictwo: UMCS
Cena: 36.70 zł
33.03 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-227-2588-4
181 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2006
Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte zostały trzy bloki tematyczne,a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych- narzędzia marketingowe a rozwój techniki informatycznej i komunikacyjnej- trendy w zachowaniach konsumentów na rynku.Opracowania obejmują zarówno rozważania teoretyczne,jak i wyniki badań empirycznych Autorów, rozwijające te zagadnienia.
SPIS TREŚCI
Genowefa Sobczyk - Wstęp
Część I
Uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych
Monika Boguszewicz-Kreft, Jędrzej Strumiłło - Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej
Krzysztof Radkowski - Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych
Anna Rychły-Lipińska, Katarzyna Dajczak - System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku
Renata Nestorowicz - Instrumenty konkurowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce
Katarzyna Rupik - Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego)
Katarzyna Dajczak - Konkurencyjność polskiego przemysłu stoczniowego na rynku globalnym
Marek Kuźmicki, Jarosław Żbikowski - Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie lubelskim
Mateusz Droba - Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumpcyjny jako czynnik jego konkurencyjności w świetle prawa wspólnotowego i krajowego
Część II
Narzędzia marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych
Tomasz Surmacz - Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej
Tadeusz Pokusa - Strategia efektywnej obsługi klienta - ECR w świetle wyników badań
Bartłomiej Stopczyński - Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej
Marcin Gąsior - Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT
Grzegorz Mazurek - Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego
Piotr Józwiak - Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym
Zygmunt Waśkowski - Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań
Izabela Sowa - Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów
Część III
Trendy w zachowaniach konsumentów na rynku
Sławomir Smyczek - Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych
Monika Boguszewicz-Kreft, Jędrzej Strumiłło - Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracji samorządowej
Magdalena Dołhasz - Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań
studentów Małopolski
Iwona Kowalczuk - Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy
Iwona Kowalczuk, Beata Mikuta, Justyna Zwierzyk - Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania
Mirosław Laguna - Gospodarstwa agroturystyczne w opinii ich właścicieli
Bibliografia
Wykaz autorów
Kod wydawnictwa: 83-227-2588-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.