Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZACHOWANIA PODMIOTÓW NA RYNKU W WARUNKACH KONKURENCJI ASPEKTY MARKETINGOWE

ZACHOWANIA PODMIOTÓW NA RYNKU W WARUNKACH KONKURENCJI ASPEKTY MARKETINGOWE

red.GENOWEFA SOBCZYK

Wydawnictwo: UMCS

Cena: 36.70 zł 33.03 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 83-227-2588-4

181 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2006

Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte zostały trzy bloki tematyczne,a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych- narzędzia marketingowe a rozwój techniki informatycznej i komunikacyjnej- trendy w zachowaniach konsumentów na rynku.Opracowania obejmują zarówno rozważania teoretyczne,jak i wyniki badań empirycznych Autorów, rozwijające te zagadnienia.

SPIS TREŚCI

Genowefa Sobczyk - Wstęp

Część I
Uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych

Monika Boguszewicz-Kreft, Jędrzej Strumiłło - Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej

Krzysztof Radkowski - Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych

Anna Rychły-Lipińska, Katarzyna Dajczak - System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku

Renata Nestorowicz - Instrumenty konkurowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce

Katarzyna Rupik - Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego)

Katarzyna Dajczak - Konkurencyjność polskiego przemysłu stoczniowego na rynku globalnym

Marek Kuźmicki, Jarosław Żbikowski - Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie lubelskim

Mateusz Droba - Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumpcyjny jako czynnik jego konkurencyjności w świetle prawa wspólnotowego i krajowego

Część II
Narzędzia marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych

Tomasz Surmacz - Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej

Tadeusz Pokusa - Strategia efektywnej obsługi klienta - ECR w świetle wyników badań

Bartłomiej Stopczyński - Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej

Marcin Gąsior - Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT

Grzegorz Mazurek - Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego

Piotr Józwiak - Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym

Zygmunt Waśkowski - Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań

Izabela Sowa - Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów

Część III
Trendy w zachowaniach konsumentów na rynku

Sławomir Smyczek - Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych

Monika Boguszewicz-Kreft, Jędrzej Strumiłło - Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracji samorządowej

Magdalena Dołhasz - Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań
studentów Małopolski

Iwona Kowalczuk - Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy

Iwona Kowalczuk, Beata Mikuta, Justyna Zwierzyk - Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania

Mirosław Laguna - Gospodarstwa agroturystyczne w opinii ich właścicieli

Bibliografia

Wykaz autorów

Kod wydawnictwa: 83-227-2588-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl