Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING W PRAKTYCE ZESZYT 2 BADANIA RYNKU I ROZWÓJ PRODUKTU

MARKETING W PRAKTYCE ZESZYT 2 BADANIA RYNKU I ROZWÓJ PRODUKTU

PETER DAVIES, DAVID PARDEY

Wydawnictwo: FOSZE

Cena: 10.29 zł 9.26 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 83-901849-2-3
 
208 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 1994
 

Po zapoznaniu się z treścią tego zeszytu potrafisz:
- zdefiniować termin "badania rynku" oraz określić udział jaki wnoszą one do szerzej pojętych działań marketingowych,
- wyjaśnić pojęcie "systemu informacyjnego rynku" oraz rolę badań rynku w takim systemie,
- określić rodzaj informacji rynkowej, która może być uzyskana z tradycyjnych oraz elektronicznych systemów rejestracji danych,
- wyjaśnić, dlaczego w prognozowaniu popytu tak duże znaczenie przypisuje się modelom matematycznym i statystycznym,
- określić główne, wtórne źródła informacji rynkowej,
- określić główne etapy przygotowania i realizowania planu badań rynku,
- wyjaśnić znaczenie jakie posiada forma ankiety oraz strategia doboru prób do badań,
- określić główne metody klasyfikacji klientów,
- określić udział badań zbiorczych w strategii badań rynku,
- wyjaśnić etapy rozwoju nowych produktów oraz ich wprowadzania na rynek,
- wykorzystać metody określania nowych możliwości zbytu na rynku oraz przeanalizować dodatnie i ujemne strony szerokiego zakresu asortymentowego produktów,
- wykorzystać koncepcję "rynku eksperymentalnego" oraz określić te cechy rynku, które predestynują go do testowania nowych produktów.

SPIS TREŚCI

Uwagi wprowadzające

1. Badania rynku
Wprowadzenie. Co to jest badanie rynku? System informacyjny rynku. Co to jest informacja marketingowa? Przykłady: Stowarzyszenie Brytyjskich Biur Podróży (ABTA). Centrum handlowo-rozrywkowe Metrocentre.

2. Wprowadzenie do ankietowych badań rynku
Od czego zacząć? Rejestry marketingowe. Modele statystyczne i ekonometryczne. Badania wykorzystujące wtórne źródła informacji. Wnioski.
PIERWSZY TEST SPRAWDZAJĄCY

3. Badania ankietowe na zamówienie
Wprowadzenie. Przygotowanie badań. Przygotowanie ankiety. Klasyfikacja konsumentów. Metody doboru prób. Badania zbiorcze rynku. Analiza wyników badań i ich zastosowanie. Przykłady: Czasopismo The Independent. ABTA Płatki śniadaniowe. Papierosy Strand.
DRUGI TEST SPRAWDZAJĄCY

4. Rozwój produktu
Wprowadzenie. Co to jest "produkt"? Określenie nowych możliwości zbytu na rynku. Rozwój nowego produktu. Rynek eksperymentalny. Decyzja wprowadzenia produktu na rynek. Kształtowanie struktury asortymentowej produktów.
Przykłady: Centrum wypoczynkowo-handlowe Roys of Wroxham. Czasopismo The Independent. Przedsiębiorstwo zmechanizowanego sprzętu domowego Salter Hausewares Ltd. Wytwórnia wyrobów alkoholowych International Distillers and Vintners.
TRZECI TEST SPRAWDZAJĄCY

Odpowiedzi do ćwiczeń

Odpowiedzi do testów sprawdzających

Kod wydawnictwa: 83-901849-2-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl