Dodano produkt do koszyka

Promocja

EKWIWALENCJA W MIĘDZYNARODOWYCH BADANIACH RYNKU

EKWIWALENCJA W MIĘDZYNARODOWYCH BADANIACH RYNKU

MAGDALENA JACIOW

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH

Cena: 32.90 zł 29.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7875-433-6

202 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018

W rozdziale I zdefiniowano pojęcie "badań rynku", charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku z zachowaniem ekwiwalencji, wskazując na rozstrzygnięcia metodyczne wynikające z przyjętego celu badań, a wpływające na jego przebieg. W rozdziale II omówiono znaczenie słowa ekwiwalencja, wskazując na zakres jego stosowania w naukach humanistycznych (w tym w językoznawstwie) i społeczno-ekonomicznych (w tym w ekonomii, socjologii, psychologii). Szersze omówienie wpływu kultury na zachowanie ekwiwalencji badań rynku zawarto w rozdziale III. Wskazano w nim konieczność rozstrzygnięć metodologicznych na etapie projektowania. W rozdziale IV dokonano oceny ekwiwalencji danych zgodnie z podejściem eksperckim (jakościowym) i empirycznym (ilościowym). W rozdziale V omówiono istotę modelowania jako obszaru metodycznego w badaniach naukowych, związanego z opisem, wyjaśnianiem i predykcją rzeczywistości.

SPIS TREŚCI

Wstęp Rozdział I

BADANIA RYNKU - ASPEKT MIĘDZYNARODOWY 1. Międzynarodowy wymiar badań rynku 2. Procedura międzynarodowych badań rynku 3. Rodzaje i typy międzynarodowych badań rynku Rozdział II

EKWIWALENCJA W BADANIACH RYNKU 1. Istota i płaszczyzny ekwiwalencji 2. Ekwiwalencja w badaniach pośrednich 3. Ekwiwalencja w badaniach bezpośrednich

Rozdział III

OCENA EKWIWALENCJI BADAŃ NA PŁASZCZYŹNIE INTERPRETACYJNEJ 1. Ekwiwalencja konstruktu 2. Ekwiwalencja narzędzi pomiarowych3. Ekwiwalencja próby badawczej4. Ekwiwalencja procesu badań bezpośrednich

Rozdział IV

OCENA EKWIWALENCJI BADAŃ NA PŁASZCZYŹNIE PROCEDURALNEJ 1. Ocena ekwiwalencji w statystykach europejskich- podejście eksperckie 2. Metody empirycznej oceny ekwiwalencji badań międzynarodowych 3. Empiryczna ocena ekwiwalencji wyników - wybrane przykłady 4. Empiryczna ocena ekwiwalencji badań własnych- próba implementacji Rozdział VMODEL ZACHOWANIA EKWIWALENCJI W MIĘDZYNARODOWYCHBADANIACH RYNKU 1. Istota modelowania 2. Model zachowania ekwiwalencji Zakończenie Aneks BibliografiaSpis rysunków Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-7875-433-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl