Dodano produkt do koszyka

Promocja

WYBRANE ASPEKTY MARKETINGU HOLISTYCZNEGO - PERSPEKTYWA ODBIORCÓW

WYBRANE ASPEKTY MARKETINGU HOLISTYCZNEGO - PERSPEKTYWA ODBIORCÓW

AGNIESZKA IZABELA BARUK

Wydawnictwo: TNOiK

Cena: 47.90 zł 43.11 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7285-762-0
 
245 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2014
 

Z recenzji wydawniczej[...] Na podkreślenie zasługuje fakt, że Autorka zaproponowała własną autorską kompozycję kluczowych elementów (filarów) tego podejścia, określając ją symbolicznie jako 4E i zaliczając do niej: empatię, etykę, elastyczność i entuzjazm. Zwróciła zatem uwagę na konieczność skupienia się na niematerialnych aspektach działań marketingowych, gdyż umożliwiają one skuteczne osiąganie przez współczesnych uczestników rynku celów rozwojowych, stanowiąc punkt wyjścia do generowania konkurencyjnych wartości materialnych i niematerialnych. [...]Autorka szczególną uwagę zwróciła na istotne znaczenie wizerunku pracodawcy w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa występującego w innych rolach rynkowych oraz w kształtowaniu jego ogólnego wizerunku, pokazując zachodzące między nimi wielorakie zależności. Interesujące poznawczo jest ujęcie tego problemu jednocześnie z dwóch perspektyw, to jest z perspektywy wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Niestety, znaczenie wizerunku pracodawcy jest nadal niedoceniane przez wielu praktyków. [...]dr hab. Jacek Otto

SPIS TREŚCI

 

Rozdział 1

ISTOTA MARKETINGU HOLISTYCZNEGO I JEGO ZAKRES1.1. Współczesne orientacje marketingowe1.2. Specyfika marketingu holistycznegoRozdział 2POZIOM ETYKI PRODUCENTÓW JAKO DETERMINANTA RELACJI Z NABYWCAMIFINALNYMI W ICH OPINIACH2.1. Przyczyny nieetycznego postępowania producentów2.2. Zmiany postaw respondentów w stosunku do nieetycznych działań producentówRozdział 3POZIOM ETYKI DETALISTÓW JAKO DETERMINANTA RELACJI Z NABYWCAMIFINALNYMI W ICH OPINIACH3.1. Zakres przedmiotowy nieetycznych działań detalistów3.2. Postawy nabywców finalnych wobec nieetycznych działań detalistów3.3. Poziom obsługi, a lojalność nabywców finalnych wobec detalistówRozdział 4AUTOOCENA ROLI MARKETINGOWEJ PRZYPISYWANEJ NABYWCOM FINALNYMPRZEZ OFERENTÓW W KONTEKŚCIE RELACYJNYM4.1. Determinanty roli odgrywanej przez nabywców finalnych4.2. Prosument jako jedna z ról marketingowych spełnianych przez nabywcęfinalnego4.3. Rola marketingowa przypisywana przez oferentów nabywcom finalnymw ich opiniach4.4. Relacje łączące nabywców finalnych z oferentamiRozdział 5RYNKOWE ZACHOWANIA NABYWCÓW FINALNYCH JAKO KONSEKWENCJAICH DOŚWIADCZEŃ WYNIKAJĄCYCH Z RELACJI Z OFERENTAMI5.1. Specyfika i zakres zachowań rynkowych współczesnych nabywców finalnych5.2. Poznanie nabywców finalnych i ich oczekiwań jako podstawazarządzania ich doświadczeniami5.3. Marketingowe zarządzanie doświadczeniami nabywców finalnych jakosposób na obsadzenie ich w roli partnerów rynkowychRozdział 6WYBRANE ASPEKTY MARKETINGU PERSONALNEGO JAKO ELEMENTUMARKETINGU HOLISTYCZNEGO6.1. Wizerunek pracodawcy jako kluczowy atrybut marketingowy przedsiębiorstwa6.2. Istota i zakres marketingu personalnegoRozdział 7AKTUALNI PRACOWNICY JAKO ADRESACI DZIAŁAŃ Z ZAKRESU MARKETINGUPERSONALNEGO7.1. Ogólna analiza poziomu zadowolenia odczuwanego przez aktualnychpracowników7.2. Szczegółowa analiza odczuć aktualnych pracowników związanychz relacyjnym kontekstem pracy7.3. Zachowania aktualnych pracowników jako efekt ich doświadczeńw roli nabywców produktów personalnych7.4. Rola bezpośredniego przełożonego w kształtowaniu relacji zpodwładnymi w ich opiniach7.5. Rola współpracownika w kształtowaniu poziomych relacji interpersonalnych7.6. Relacyjne determinanty poziomu zadowolenia aktualnych pracownikówz pracy i ich hierarchiaRozdział 8POTENCJALNI PRACOWNICY JAKO ADRESACI DZIAŁAŃ Z ZAKRESU MARKETINGUPERSONALNEGO8.1. Potencjalni pracownicy i ich różnorodne segmenty8.2. Poziom wiedzy potencjalnych pracowników na temat założeń marketingu personalnego8.3. Kształtowanie zewnętrznego wizerunku firmy jako pracodawcy z perspektywy potencjalnych pracownikówZAKOŃCZENIEBIBLIOGRAFIASPIS TABELSPIS RYSUNKÓWANEKS

Kod wydawnictwa: 978-83-7285-762-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl