Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

WPŁYW MIĘDZYKANAŁOWEGO RÓŻNICOWANIA CEN NA WYBÓR KANAŁU ZAKUPU PRZEZ KONSUMENTÓW

WPŁYW MIĘDZYKANAŁOWEGO RÓŻNICOWANIA CEN NA WYBÓR KANAŁU ZAKUPU PRZEZ KONSUMENTÓW

ILONA BONDOS

Producent: UMCS

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska - pobranie 15.50 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.00 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 22.00 zł brutto
  • Kurier GLS - pobranie 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 11.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier GLS - przedpłata 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 8.99 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-227-9598-9

340 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022

Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie.
Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP

Tematyka monografii dotyczy różnicowania cen w kanałach sprzedaży i należy ją uznać za wartościową i aktualną. Monografia [...] koncentruje się na kwestiach teoretycznych oraz jest oparta na badaniach empirycznych w zakresie różnicowania cen w środowisku wielokanałowym. Książka jest opracowaniem wartościowym i obszernym, nowatorskim i pożądanym na krajowym rynku wydawniczym.
Z recenzji dr. hab. inż. Dariusza Dąbrowskiego, prof. PG

SPIS TREŚCI

Wstęp

ROZDZIAŁ 1
Podstawy teoretyczne różnicowania cen w środowisku wielokanałowym oraz
wyboru kanału zakupu przez konsumentów
1.1. Znaczenie ceny odniesienia w procesie zakupu
1.1.1. Ogólne założenia teorii perspektywy (prospect theory)
1.1.2. Cena odniesienia i efekt zakotwiczenia
1.2. Cena sprawiedliwa i jej percepcja
1.2.1. Teoria uczciwości cen (price fairness theory)
1.2.2. Teoria atrybucji (attribution theory) i teorie pokrewne
1.3. Skłonność konsumentów do zmiany kanału zakupu
1.3.1. Teoria pull-push (pull-push theory)
i teoria samostanowienia (self-determination theory)
1.3.2. Teoria skuteczności własnej (self-efficacy theory)
1.4. Akceptacja technologii informacyjnych - wybrane teorie
1.4.1. Teoria planowego zachowania (theory of planned behavior)
1.4.2. Model akceptacji technologii (technology acceptance model) oraz teoria
zgodności technologii z celem jej użycia (task-technology fit theory)
1.4.3. Jednolita teoria akceptacji i użycia technologii (UTAUT2)

ROZDZIAŁ 2
Międzykanałowe różnicowanie cen - istota, uwarunkowania i konsekwencje
2.1. Istota, kryteria i metody różnicowania cen
2.2. Istota różnicowania cen w kanałach sprzedaży
2.2.1. Pojęcie i różnorodność form międzykanałowego różnicowania cen
2.2.2. Międzykanałowe różnicowanie cen jako narzędzie strategii migracji
klientów do e-kanału
2.3. Konsekwencje międzykanałowego różnicowania cen
2.3.1. Percepcja uczciwości cen - istota i następstwa
2.3.2. Intencja behawioralna konsumenta w reakcji na zróżnicowanie cen
w kanałach sprzedaży
2.4. Inne determinanty percepcji międzykanałowego różnicowania cen
2.4.1. Różnice w skłonności do zapłaty podstawą różnicowania cen
2.4.2. Preferencje w zakresie wyboru kanału zakupu
2.4.3. Orientacja konsumenta w zakresie poziomu cen
2.4.3.1. Wiedza o cenach i pamięć cenowa konsumentów
2.4.3.2. Postrzegana dyspersja cen i rola porównywarek cenowych
2.4.4. Wizerunek cenowy marki
2.4.4.1. Istota wizerunku cenowego marki i formatu sklepu
2.4.4.2. Wizerunek cenowy formatów sklepów stacjonarnych
typowych dla sprzedaży kosmetyków

ROZDZIAŁ 3
Multikanałowość sprzedaży jako przejaw zmian w handlu detalicznym
3.1. Istota zarządzania sprzedażą wielokanałową
3.1.1. Relacje kanału stacjonarnego z kanałami zdalnymi
3.1.2. Ewolucja roli kanału stacjonarnego we współczesnym handlu
detalicznym
3.1.3. Porzucenie koszyka zakupowego jako ryzyko zakupów w kanałach
zdalnych
3.2. Wyzwanie kreowania omnikanałowego środowiska sprzedaży
3.2.1. Istota sprzedaży omnikanałowej
3.2.2. Doświadczenie konsumenta jako pożądany efekt sprzedaży
omnikanałowej
3.3. Inne formy handlu detalicznego zapoczątkowane przez e-commerce
3.3.1. Aplikacja mobilna jako kanał sprzedaży (m-commerce)
3.3.2. Media społecznościowe jako kanał sprzedaży (s-commerce)
3.3.3. Handel głosowy (v-commerce)
3.3.4. Samoobsługa zautomatyzowana w handlu detalicznym
3.4. Sklep autonomiczny jako najbardziej zaawansowana technologicznie
forma sprzedaży detalicznej
3.4.1. Istota sklepu autonomicznego na przykładzie Amazon Go
3.4.2. Sklep autonomiczny jako źródło danych o konsumencie
3.4.3. Sklepy autonomiczne w Polsce - stan i perspektywy

ROZDZIAŁ 4
Metodyka badań własnych
4.1. Koncepcja badań własnych
4.1.1. Uzasadnienie wyboru kategorii produktów objętej badaniem
4.1.2. Uzasadnienie metodyki badań własnych
4.1.3. Luki badawcze, cele i zakresy badań empirycznych
4.1.4. Hipotezy badawcze
4.1.5. Podejście scenariuszowe - istota i uzasadnienie wyboru
4.2. Konstrukcja narzędzi badawczych
4.2.1. Struktura kwestionariusza ankiety w badaniu scenariuszowym wraz
z modelem badawczym
4.2.2. Wybrane charakterystyki użytych skal pomiarowych w badaniach
własnych
4.3. Opis próby badawczej
4.3.1. Opis próby badawczej w badaniu scenariuszowym
4.3.2. Opis próby badawczej w ogólnym badaniu ankietowym

ROZDZIAŁ 5
Wybrane uwarunkowania i skutki międzykanałowego różnicowania cen - wyniki
i wnioski z badań własnych
5.1. Identyfikacja czynników kształtujących intencję zakupu w warunkach
międzykanałowego różnicowania cen (badanie scenariuszowe)
5.1.1. Wyniki badania
5.1.2. Wnioski z weryfikacji hipotez badawczych HB1 i HB2
5.2. Znaczenie wyjściowego (pierwszego) kanału sprzedaży dla postrzegania
międzykanałowego różnicowania cen
5.2.1. Wyniki badania
5.2.2. Wnioski z weryfikacji hipotezy badawczej HB3
5.3. Postrzeganie i znaczenie różnorodnych form międzykanałowego
różnicowania cen
5.3.1. Wyniki badania
5.3.2. Wnioski z weryfikacji hipotezy badawczej HB4
5.4. Znaczenie wizerunku cenowego formatu sklepu dla akceptacji
międzykanałowego różnicowania cen
5.4.1. Wyniki badania
5.4.2. Wnioski z weryfikacja hipotezy badawczej HB5
5.5. Charakterystyka kanałów sprzedaży przez pryzmat wybranych kryteriów
cenowych
5.5.1. Wyniki badania
5.5.2. Wnioski z weryfikacja hipotezy badawczej HB6
5.6. Stopień realizacji celów badawczych i wypełnienia luk badawczych

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Spis wykresów

Spis załączników

Załączniki

Kod producenta: 978-83-227-9598-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

 

Tel. 22 822 90 41

www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.