Dodano produkt do koszyka

Promocja

HANDEL WEWNĘTRZNY W POLSCE RYNEK ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

HANDEL WEWNĘTRZNY W POLSCE RYNEK ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Wydawnictwo: INSTYTUT BADAŃ RYNKU KONSUMPCJI I KONIUNKTUR

Cena: 99.90 zł 89.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 1899-7988-4

302 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013

W części I znalazły się artykuły na temat miejsca handlu wewnętrznego w gospodarce Polski, struktury podmiotowej handlu wewnętrznego, sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw handlowych, skali i struktury pracujących w handlu oraz zagadnień związanych z sytuacją i zmianami zachodzącymi w handlu hurtowym i detalicznym. Są one przygotowane przez pracowników Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur. Wymienione tematy od prawie 20 lat pojawiają się w publikacjach Instytutu o stanie handlu wewnętrznego, a ponieważ opracowywane są według tej samej metodologii, stanowią swoisty monitoring przemian dokonujących się w handlu w Polsce. W części II natomiast zamieszczone zostały artykuły związane z wybranymi problemami dotyczącymi zachowania podmiotów na rynku artykułów żywnościowych. Są to m.in. tendencje w komunikacji przedsiębiorstw handlu żywnością z konsumentami, innowacje w handlu artykułami żywnościowymi, relacje przedsiębiorstw w kanałach dystrybucji, marki handlowe produktów żywnościowych, promocja polskiej żywności za granicą. Do ich napisania zaproszone zostały osoby z różnych ośrodków badawczych.

SPIS TREŚCI

Część I MIEJSCE HANDLU WEWNĘTRZNEGO W GOSPODARCE POLSKI W LATACH 2009-2013 Handel wewnętrzny w gospodarce narodowej - Robert Nowacki Struktura podmiotowa handlu wewnętrznego w latach 2009-2013 - Bożena Słomińska Sytuacja ekonomiczno-finansowa przedsiębiorstw handlowych - wybrane aspekty - Anna Skowronek-Mielczarek Pracujący w sekcji "Handel- naprawa pojazdów samochodowych" - Lidia Kuczewska Zmiany w handlu hurtowym artykułami żywnościowymi w latach 2009-2013 - Sławomir Tajer Changes in Retail Trade in 2009-2012 - Urszula Kłosiewicz-Górecka Część II WYBRANE PROBLEMY DOTYCZĄCE ZACHOWANIA PODMIOTÓW NA RYNKU ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH Consumers Behaviours on the Market for Food Commodities and Their Impact on Commercial Enterprises - Katarzyna Bilińska-Reformat Tendencje w komunikacji przedsiębiorstw handlu żywnością z konsumentami - Renata Nestorowicz, Magdalena Stefańska Innowacyjne aspekty handlu artykułami żywnościowymi - Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Małgorzata Kosicka-Gębska Relacje przedsiębiorstw w kanałach dystrybucji żywności - stare i nowe problemy i zjawiska - Grażyna Śmigielska Marki handlowe produktów żywnościowych w Polsce - Hanna Górska-Warsewicz Postrzeganie idei Sprawiedliwego Handlu - zachowania i postawy polskich konsumentów - Małgorzata Radziukiewicz Zadania i zakres kompetencji Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) oraz nowe przepisy w zakresie znakowania żywności - Karolina Kaszewska-Romańczuk Targi i giełdy narzędziem rozwoju i promocji krajowej żywności - Barbara Pokorska Promocja polskiej żywności za granicą. Wyniki badań i postulaty - Aleksandra Grzesiuk

Kod wydawnictwa: 1899-7988-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl