Dodano produkt do koszyka

Promocja

SATYSFAKCJA KLIENTA W UJĘCIU NIELINIOWYM

SATYSFAKCJA KLIENTA W UJĘCIU NIELINIOWYM

MARCIN GĄSIOR

Wydawnictwo: POLITECHNIKA LUBELSKA

Cena: 64.90 zł 58.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7947-363-2

274 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2019

Satysfakcja klienta jest w dzisiejszej rzeczywistości rynkowej czynnikiem niezbędnym i kluczowym już nie tylko z punktu widzenia sukcesu przedsiębiorstwa, ale wręcz jego przetrwania na rynku w długim terminie. Klient zadowolony z oferty podmiotu to klient, który rozważy ponowne z niej skorzystanie, a ponadto będzie także nośnikiem pozytywnej informacji na jej temat, co nabiera szczególnego znaczenia w dobie powszechnej i bezpośredniej komunikacji między potencjalnymi nabywcami, możliwej chociażby dzięki portalom społecznościowym. Z drugiej zaś strony, klient niezadowolony dysponuje szerokim zbiorem środków umożliwiających propagację swoich negatywnych postaw, co w ostatecznym rozrachunku przełożyć się może na pogorszenie wizerunku podmiotu, a także zniechęcić do korzystania z jego oferty innych, potencjalnych klientów.z Wprowadzenia

SPIS TREŚCI

Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1. Satysfakcja klienta w działalności handlowej 1.1. Istota satysfakcji klienta 1.2. Modele zjawiska satysfakcji klienta 1.2.1. Model oczekiwanej niezgodności 1.2.2. Modele ACSI i EPS1 1.2.3. Model Kano 1.2.4. Model jakości usług 1.2.5. Inne ujęcia źródeł satysfakcji 1.3. Pomiar zjawisk satysfakcji 1.3.1. Podstawowe perspektywy pomiaru 1.3.2. Zmienne w pomiarze satysfakcji 1.3.3. Czynniki satysfakcji klienta w centrum handlowym 1.4. Problem nieliniowości w modelach satysfakcji klienta Rozdział 2. Sztuczne sieci neuronowe 2.1. Idea sztucznej sieci neuronowej 2.2. Trening sztucznej sieci neuronowej 2.3. Funkcje aktywacji neuronu 2.4. Topologie sztucznych sieci neuronowych 2.4.1. Rodzaje sieci neuronowych 2.4.2. Ilość warstw ukrytych 2.4.3. Rozmiar warstwy ukrytej 2.5. Szacowanie i interpretacja znaczenia zmiennych wejściowych 2.6. Sztuczne sieci neuronowe w badaniach konsumenckich Rozdział 3. Model neuronowy zjawiska satysfakcji klienta podmiotuhandlowego 3.1. Narzędzie, próba oraz procedura badania 3.2. Przygotowanie zmiennych 3.2.1. Braki danych 3.2.2. Redukcja wymiarowości 3.3. Założenia projektowe 3.3.1. Założenia obliczeniowe 3.3.2. Architektura sieci 3.3.3. Wtórna selekcja przypadków 3.4. Przyjęta procedura analizy danych i wnioskowania 3.4.1. Metody oceny znaczenia zmiennych 3.4.2. Klasyfikacja przypadków według reakcji na zmienne wejściowe3.4.3. Efekty synergetyczne między zmiennymi Rozdział 4. Czynniki warunkujące poziom satysfakcji klienta w perspektywienieliniowej 4.1. Postrzeganie cen 4.2. Ocena asortymentu 4.3. Działania promocyjne4.4. Aspekty organizacyjne 4.5. Obsługa klienta 4.6. Wymiary lokalizacji 4.7. Wizerunek jednostki 4.8. Szacowanie potencjału biznesowego zmiennych w ujęciunieliniowym Rozdział 5. Analiza struktury wpływu czynników budujących satysfakcjęklienta 5.1. Porównanie zakresu wpływu zmiennych budujących poziom satysfakcjiz perspektywy kolejnych badanych okresów 5.2. Klasyfikacja przypadków według reakcji na zmienne wejściowe5.2.1. Reakcja na postrzeganie oferty 5.2.2. Reakcja na ocenę atrakcyjności cen5.2.3. Reakcja na odbiór komunikacji i wizerunku PodsumowanieCzynniki satysfakcji i charakter ich wpływu na ocenę finalną Klasyfikacja klientów według charakteru reakcji Perspektywy stosowania sztucznych sieci neuronowych w badaniu zjawiskkonsumenckich Załączniki Zestawienie wykorzystanych modułów analitycznych Parametry kolejnych badanych rozmiarów sieci Pozostałe tabele i zestawienia Ładunki uzyskane w analizie czynnikowej Spisy i zestawienia Spis wykresów Spis rysunków Spis tabel Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-7947-363-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl