TEORETYCZNE ASPEKTY ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH RUCHOWO
MAGDALENA MACIASZCZYK
Wydawnictwo: POLITECHNIKA LUBELSKA
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7947-023-5
121 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2014
Z recenzji prof. dr hab. Adama Bieli:
(...) Recenzowana (praca) ma charakter interdyscyplinarny i obejmuje (...) psychologię marketingu, psychologię potrzeb oraz psychologię rewalidacyjną...(...) Autorka wykazała się szeroką znajomością literatury przedmiotu (patrz: obszerna bibliografia) oraz zdolnością dobrej selekcji i syntetycznego ujmowania analizowanych zagadnień...Z recenzji prof. dr hab. Tadeusza Gałkowskiego:(...) Przekazana mi do oceny praca (...) wyróżnia się wysokim poziomem naukowym, zawierając wartościowy wkład do naszej wiedzy o niepełnosprawności....będzie znaczącym, wartościowym źródłem nowych danych związanych z funkcjonowaniem osób z niepełnosprawnością ruchową (nabytą lub wrodzoną). Stanowi przykład bardzo dobrze przygotowanego studium, w którym wykorzystane zostały najnowsze techniki ilościowej analizy i pogłębiony krytyczny przegląd literatury. Może być też cenną lekturą dla studentów psychologii, pedagogiki, socjologii i ekonomii...
SPIS TREŚCI
Wstęp1. Teoretyczne aspekty postępowania konsumenta1.1. Pojęcia zachowania i postępowania konsumenta1.2. Geneza i rozwój teorii zachowania konsumentów1.3. Zachowania konsumentów w ujęciu modelowym1.4. Operacyjny model postępowania konsumenta2. Czynniki kształtujące postępowanie konsumentów2.1. Potrzeby, pragnienia i motywacja2.2. Postawy i emocje2.3. Inne czynniki wewnętrzne i zewnętrzne3. Osoba niepełnosprawna jako konsument3.1. Wprowadzenie w zagadnienie niepełnosprawności3.2. Polityka Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych wobecniepełnosprawności3.3. Sytuacja osób niepełnosprawnych na rynku pracy3.4. Marketing a segment konsumentów niepełnosprawnych3.5. Proces zakupowy konsumenta niepełnosprawnegoPodsumowanieBibliografiaSpis Rysunków
Kod wydawnictwa: 978-83-7947-023-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.