Dodano produkt do koszyka

Promocja

KONSUMENCI Z PERSPEKTYWY NEURONAUKI POZNAWCZEJ. WYBRANE ZAGADNIENIA

KONSUMENCI Z PERSPEKTYWY NEURONAUKI POZNAWCZEJ. WYBRANE ZAGADNIENIA

HENRYK SZYMUSIAK

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU

Cena: 44.90 zł 40.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8211-109-5

141 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Celem monografii jest przedstawienie wybranych zagadnień dotyczących stosowania najnowszych i najbardziej zaawansowanych metod oraz narzędzi współczesnej neuronauki do badania zachowań konsumentów. Neuronauka konsumencka i jej praktyczne zastosowanie w biznesie -czyli neuromarketing - opierają się na wynikach badań uzyskanych przy użyciu metodologii i narzędzi stosowanych w diagnostyce medycznej. Większa część książki poświęcona jest więc przeglądowi metod badawczych i wybranych rezultatów, które zgromadzono dotychczas w setkach pasjonujących neuronaukowych eksperymentów.
Mam nadzieję, że lektura tej książki uzmysłowi Czytelnikowi, że neuronauka - dzięki postępowi technologicznemu oraz innowacyjnym rozwiązaniom stosowanym w neuroobrazowaniu i nieinwazyjnych pomiarach psychofizjologicznych - jest potężnym narzędziem do badania nieświadomych reakcji i funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki niej wiemy teraz znacznie więcej o ludzkich reakcjach, o postrzeganiu, przetwarzaniu, ocenianiu oraz wykorzystywaniu wewnętrznych sygnałów i zewnętrznych bodźców w procesach decyzyjnych w codziennym życiu oraz w kontekście społecznym.
Od Autora

SPIS TREŚCI

Najważniejsze pojęcia i skróty

Wstęp

1. Neuronauka poznawcza i jej metody badawcze
1.1. Podstawy neuronauki poznawczej
1.1.1. Doświadczalne podstawy neuronauki
1.1.2. Teoretyczne podstawy neuronauki
1.2. Metody neuronaukowe
1.2.1. Podział i ogólna charakterystyka narzędzi pomiarowych stosowanych w badaniach neuronaukowych
1.2.2. Wartość metod neuronaukowych
1.2.3. Praca z wynikami badań neuronaukowych
1.3. Aktualne i potencjalne zastosowania metod neuronaukowych na przykładzie usług

2. Podstawy neuropsychologii zachowań konsumenckich i marketingu
2.1. Przeszłość i teraźniejszość neuronauki konsumenckiej
2.1.1. Początki neuronauki konsumenckiej: neuronalne korelaty zachowań konsumentów
2.1.2. Integracja neuronauki i zachowań w badaniach konsumenckich
2.1.3. Rozwiązywanie konfliktów i rozwój istniejących teorii podejmowania decyzji
2.1.4. Rozpoznawanie nowych mechanizmów leżących u podstaw podejmowania decyzji przez konsumentów
2.1.5. Wyzwania związane z zastosowaniem odkryć neuronaukowych w zarządzaniu
2.2. Podstawowe obwody neuronalne badane w neuronauce konsumenckiej
2.2.1. Uwaga
2.2.2. Pamięć
2.2.3. Przetwarzanie emocji
2.2.4. Przetwarzanie nagród
2.2.5. Funkcjonalna neuroanatomia procesów poznawczych i behawioralnych
2.3. Kluczowe obszary badawcze neuronauki konsumenckiej
2.3.1. Reklama i branding
2.3.2. Preferencje i wybory konsumentów
2.3.3. Marketing mix - cena, produkt, promocja i dystrybucja
2.4. Przyszłość neuronauki konsumenckiej
2.4.1. Różnice indywidualne
2.4.2. Różnice "wewnątrz jednostki" (within-individual differences)
2.5. Przyszłe wyzwania dla neuronauki konsumenckiej
2.5.1. Potrzeba fundamentalnego integracyjnego podejścia do neuronauki - integracja teorii umysłu i empatii w nauce o zachowaniach konsumenckich
2.5.2. Konteksty społeczne i neuronauka
2.5.3. Upowszechnione zastrzeżenia wobec neuronauki konsumenckiej

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Consumers from the cognitive neuroscience perspective. Selected issues
(Summary)

Kod wydawnictwa: 978-83-8211-109-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl