Dodano produkt do koszyka

Promocja

SZTUKA FEEDBACKU JAK KORZYSTAĆ Z POTENCJAŁU INFORMACJI ZWROTNEJ?

SZTUKA FEEDBACKU JAK KORZYSTAĆ Z POTENCJAŁU INFORMACJI ZWROTNEJ?

GRZEGORZ RADŁOWSKI

Wydawnictwo: PWN

Cena: 69.90 zł 58.72 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-01-22046-4
 
289 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022
 

Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany. Dzięki lekturze tej książki poznasz: metody i formuły feedbacku do zastosowania w różnych sytuacjach, badania nad użyciem feedbacku w różnych firmach i zespołach, formuły z poziomów: strategicznego do prowadzenia firmy dla właścicieli i zarządu, operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów oraz indywidualnego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym.

SPIS TREŚCI

Dylemat wstępu czy wstęp do dylematu

Część I
Od kiedy zaczyna się informacja zwrotna
Otwieramy drzwi, czyli dlaczego i po co
Kierunki informacji zwrotnej

Stopień I. Poznam
Jak się "wyleczyłem", czyli realnie 10 proc. lepiej
Feedbackable, czyli najważniejsza ze zdolności
Konwencja nauczania potrzebuje informacji zwrotnej
Normatywna informacja zwrotna i jej rodzaje
Praktyka najwyższej rzetelności
Lidera niosą wysokie standardy osobiste, a co niesie zespół?

Część II
Feedback premium, czyli autostrada to jednak coś innego niż droga gminna
Trzy rodzaje skupienia i empatia wspierająca dobrą informację zwrotną
Menedżer i pracownik w obliczu innej jakości kontaktów

Stopień II. Zrozumiem
Strategiczne feedbacki, mobilność intelektualna i emocjonalna na różnych poziomach
Poziom indywidualny, czyli perspektywa gamę changera
Jakościowe relacje, czyli jednak jakość
Zarządzanie, czyli tworzenie standardów z wykorzystaniem feedbacku
Najbardziej popularne modele - na ile są modne czy skuteczne
Harwardzki model informacji zwrotnej
Model w coachingu indywidualnym
Proste modele w coachingu zespołowym
Model Jurgena Appelo
Jednak ćwiczę oko badacza
Model SBI-DB-M dla konstruktywnej krytyki
Model SPINKA
Model BEER
Model kanapkowy
Modele użyteczne i produktywne, klarowne, ale wciąż kontekstowe
Model feedforward
Model w Google - Manager Feedback Survey
Greenfeedback, czyli prawdopodobnie najlepsza informacja zwrotna
Konstrukcja greenfeedbacku i przykłady
Cztery założenia stojące za greenfeedbackiem
Obłęd zajętości i komunikacja biznesowa, czyli zmory organizacji
Pora na głębsze zrozumienie
Jednak pokoleniowy aktywator - kultura pokolenia
W końcu motywacja i potencjał
Okna Johari
Czynniki wpływające na to, jak zostanie odebrana informacja zwrotna
Kontekst ważniejszy od prawie wszystkiego
Kryteria ekologicznego sukcesu, choć nie zawsze wygrywają
Kim jesteś, czyli poziom wrażliwości na informację zwrotną i jej odbiór

Część III
Liderowanie, przywództwo to nieustanny stosunek do feedbacku
Dlaczego ludzie podążają za liderami i dlaczego należy pracować najpierw nad sobą?
Rozpoznawanie terytorium intelektualnego
Ego, terytorium intelektualne i lider

Stopień III. Przezwyciężę pokusę uproszczeń
Poznawanie terytorium emocjonalnego i psychologicznego
Znam terytorium, ale co mogę kształtować w sobie i w innych
Niedostępność geniuszu
Wyjątkowość talentu i naturalnych predyspozycji
Uzdolnienia, czyli dużo większe szansę
Świat się zmienia - inny etos pracy, "nowa normalność"
Eksperyment, czyli mobilność intelektualna i emocjonalna w akcji
Technika technik, czyli co możesz następnym razem zrobić inaczej
360 stopni, czyli ile stopni jest w kulturze twojej firmy
Niedopasowanie do roli, dopasowanie do firmy
Dopasowanie do roli, niedopasowanie do firmy
Subiektywne podejście do feedbacku
LVI 360 leadership versatile (wszechstronne przywództwo), czyli wyższy stopień
zrozumienia roli informacji zwrotnej
Dziecięce marzenie - na ile jednoznacznie służy
Trzy formacje: korpofolwark, demokratyzacja, partycypacja
Redefinicja oceny, czyli nadużywanie
Założenie wszechstronności
O scenie wewnętrznej przywódcy, lidera
Skala wyjątkowo obrazująca
W końcu wydajność biznesowa i witalność

Część IV
Stopień mistrzowski, czyli źródła greenfeedbacku
"Uważam za naturalne", czyli wysoki i niski kontekst

Stopień IV. Ciągle zdobywam mistrzostwo
Trudno być obiektywnym, ale koniecznie trzeba nad tym pracować
Irracjonalizm profesjonalny. Sytuacyjny - zdarza się
Możliwy wpływ, czyli warunki wyjątkowo praktyczne do kształtowania
środowiska pracy
Rozumowanie logiczne i dialektyczne w służbie feedbacku
Inna perspektywa również możliwa na poziomie jednostkowym
Chodzi o rytuały i uczenie się lepszych standardów
Performance management, czyli co i po co?

Zostaw uchylone drzwi, czyli ostatnie uwagi

Załącznik I: Matryca greenfeedback indywidualny

Załącznik 2: Studium przypadku feedbacku strategicznego

Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-01-22046-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl