CZAS NA DOSKONAŁOŚĆ: RADYKALNY HUMANIZM
TOM PETERS
Wydawnictwo: ICAN INSTITUTE
Cena: 165.55 zł
149.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-964923-8-8
format: B5 oprawa: twarda Rok wydania: 2022 |
|
"To, co robisz teraz, będzie symbolizować całą twoją karierę"
Te słowa autora idealnie oddają ideę książki. W swojej publikacji Tom Peters pokazuje, jak osiągać doskonałość w przywództwie i odpowiedzieć na najważniejsze dziś wyzwanie autentycznego przewodzenia w trudnych czasach. Z żarliwą pasją Peters przekonuje, że doskonałym liderem nie jest ten, kto trzyma się dogmatu maksymalizacji wydajności i poziomu produkcji. Ale ten, kto mimo otaczającego go chaosu i niepewności będzie przewodził, zachowując człowieczeństwo, szczerą troskę oraz uczciwość.
W burzliwych czasach, gdy dopiero co skończyła się pandemia i musimy mierzyć się z wojną, społeczno-politycznymi niepokojami - autor tym bardziej wymaga od nas głębokiego zaangażowania i pielęgnowania więzi międzyludzkich. Jego śmiałe spostrzeżenia opierają się na dziesięcioleciach badań i rzetelnych obserwacji w terenie.
SPIS TREŚCI
1. To, co najważniejsze
2. Doskonałość to najbliższe pięć minut (albo nic)
3. Strategia to zwykły towar. Sztuką jest jej realizacja
4. Ludzie naprawdę na pierwszym miejscu
5. Radykalna ekologiczność
6. Pierwsza strategia o wartości dodanej. Radykalny humanizm: lusterko wielkości plastra
7. Druga strategia o wartości dodanej. TGR-y - things gone right, czyli "dobre wrażenia"
8. Trzecia strategia o wartości dodanej. Koncentracja na stronie przychodowej
9. Czwarta strategia o wartości dodanej. Usługa bądź produkt nie muszą być "towarem"
10. Piąta strategia o wartości dodanej. Usługi (wszelkiego możliwego do wyobrażenia rodzaju) dodane
11. Szósta strategia o wartości dodanej. Śmiała strategia w mediach społecznościowych
12. Siódma i ósma strategia o wartości dodanej. Kobiety kupują WSZYSTKO. Osoby starsze mają WSZYSTKIE pieniądze
13. Ten, kto wypróbuje najwięcej rzeczy (i większość z nich najszybciej zawali) wygrywa
14. Przywództwo ze współczuciem i troską
15. Podsumowanie dla zarządu
Kod wydawnictwa: 978-83-964923-8-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.