Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
CZŁOWIEK W ORGANIZACJI
red.IZABELA STAŃCZYK, red.SEBASTIAN TWARÓG
Wydawnictwo: WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO
Cena: 44.90 zł
40.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-233-4469-8
stron: 171
format: B5
oprawa: miękka
rok wydania: 2018
Środowisko pracy, istniejące systemy zarządzania, często oparte na nowoczesnych technologiach, czy współpraca w zespole tworzą zbiór współistniejących czynników funkcjonowania organizacji, w tym również aktywności człowieka w organizacji. Aktywność ta zależy od takich czynników, jak wymagane kompetencje czy specyfika pracy, która współcześnie ewoluuje w kierunku realizacji zadań w trybie projektowym. Istotną składową są zachowania osób w organizacji tworzących specyficzną grupę społeczną.
Wymienione elementy, stanowiące główny temat eksploracji dotyczącej funkcjonowania człowieka w organizacji, zostały przedstawione przez autorów w poszczególnych rozdziałach dotyczących:
- kompetencji zawodowych pracowników w kontekście budowania i modelowania karier w organizacji,
- funkcjonowania pracowników w zespołach projektowych,
- warunków środowiska pracy.
Różnorodność postrzegania człowieka w organizacji stanowi próbę zwrócenia uwagi na wielowątkowość i złożoność pracy oraz może być przyczynkiem do dyskusji zarówno dla naukowców, jak i praktyków.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Część I. Profil kompetencyjny a modelowanie kariery pracownika
Rozdział 1. Umiejętności pracownicze a zaawansowanie technologiczne
procesów pracy
Marek Jabłoński
Rozdział 2. Rewolucja przemysłowa 4.0 jako źródło nowych wyzwań
zarządzania kompetencjami zawodowymi
Joanna M. Moczydłowska
Rozdział 3. Płeć jako determinanta zachowań przywódczych w organizacji
Joanna Szydło, Urszula Widelska
Rozdział 4. Oczekiwania młodych Polaków dotyczące ich przyszłych
karier zawodowych
Anna Goliszek, Agnieszka I. Baruk
Rozdział 5. Kariera jako organizacyjny instrument retencji
pracowników utalentowanych
Alicja Miś, Marcin Karwiński
Część II. Rola człowieka w skutecznym zespole projektowym
Rozdział 6. Przekonania zespołów zarządzających o znaczeniu zasobów ludzkich
dla organizacji - perspektywa teorii naczelnego kierownictwa
Magdalena Maj owska
Rozdział 7. Pożądany profil kompetencyjny członków zespołów projektowych
Beata Chmielewiec
Rozdział 8. Negatywne skutki obciążenia współpracą w zespole poprzez pryzmat
poziomu zaangażowania pracowników - studium przypadku
Dorota Grego-Planer
Część III. Aspekty społeczne zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach
Rozdział 9. CSR i pozyskiwanie nowych pracowników - moderujący efekt zakładki "kariera na stronie internetowej przedsiębiorstwa
Aleksandra Zaleśna
Rozdział 10. Społeczne uwarunkowania zachowań absencyjnych w miejscu pracy
Małgorzata Striker
Rozdział 11. Fenomen sprawiedliwości wynagradzania
Marta Juchnowicz, Hanna Kinowska
Rozdział 12. Ocena efektywności interwencji z zakresu redukcji stresu w organizacji
Dorota Molek-Winiarska
Rozdział 13. Utrzymywanie relacji z byłym pracodawcą w opinii
byłych pracowników
Anna Krasnova
Summary of the Chapters
Kod wydawnictwa: 978-83-233-4469-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.