Dodano produkt do koszyka

Promocja

CZŁOWIEK W ORGANIZACJI

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

CZŁOWIEK W ORGANIZACJI

red.IZABELA STAŃCZYK, red.SEBASTIAN TWARÓG

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO

Cena: 44.90 zł 40.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-233-4469-8

stron: 171

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2018

 

Środowisko pracy, istniejące systemy zarządzania, często oparte na nowoczesnych technologiach, czy współpraca w zespole tworzą zbiór współistniejących czynników funkcjonowania organizacji, w tym również aktywności człowieka w organizacji. Aktywność ta zależy od takich czynników, jak wymagane kompetencje czy specyfika pracy, która współcześnie ewoluuje w kierunku realizacji zadań w trybie projektowym. Istotną składową są zachowania osób w organizacji tworzących specyficzną grupę społeczną.

Wymienione elementy, stanowiące główny temat eksploracji dotyczącej funkcjonowania człowieka w organizacji, zostały przedstawione przez autorów w poszczególnych rozdziałach dotyczących:
- kompetencji zawodowych pracowników w kontekście budowania i modelowania karier w organizacji,
- funkcjonowania pracowników w zespołach projektowych,
- warunków środowiska pracy.

Różnorodność postrzegania człowieka w organizacji stanowi próbę zwrócenia uwagi na wielowątkowość i złożoność pracy oraz może być przyczynkiem do dyskusji zarówno dla naukowców, jak i praktyków.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Część I. Profil kompetencyjny a modelowanie kariery pracownika

Rozdział 1. Umiejętności pracownicze a zaawansowanie technologiczne
procesów pracy
Marek Jabłoński

Rozdział 2. Rewolucja przemysłowa 4.0 jako źródło nowych wyzwań
zarządzania kompetencjami zawodowymi
Joanna M. Moczydłowska

Rozdział 3. Płeć jako determinanta zachowań przywódczych w organizacji
Joanna Szydło, Urszula Widelska

Rozdział 4. Oczekiwania młodych Polaków dotyczące ich przyszłych
karier zawodowych
Anna Goliszek, Agnieszka I. Baruk

Rozdział 5. Kariera jako organizacyjny instrument retencji
pracowników utalentowanych
Alicja Miś, Marcin Karwiński

Część II. Rola człowieka w skutecznym zespole projektowym

Rozdział 6. Przekonania zespołów zarządzających o znaczeniu zasobów ludzkich
dla organizacji - perspektywa teorii naczelnego kierownictwa
Magdalena Maj owska

Rozdział 7. Pożądany profil kompetencyjny członków zespołów projektowych
Beata Chmielewiec

Rozdział 8. Negatywne skutki obciążenia współpracą w zespole poprzez pryzmat
poziomu zaangażowania pracowników - studium przypadku
Dorota Grego-Planer

Część III. Aspekty społeczne zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach

Rozdział 9. CSR i pozyskiwanie nowych pracowników - moderujący efekt zakładki "kariera na stronie internetowej przedsiębiorstwa
Aleksandra Zaleśna

Rozdział 10. Społeczne uwarunkowania zachowań absencyjnych w miejscu pracy
Małgorzata Striker

Rozdział 11. Fenomen sprawiedliwości wynagradzania
Marta Juchnowicz, Hanna Kinowska

Rozdział 12. Ocena efektywności interwencji z zakresu redukcji stresu w organizacji
Dorota Molek-Winiarska

Rozdział 13. Utrzymywanie relacji z byłym pracodawcą w opinii
byłych pracowników
Anna Krasnova

Summary of the Chapters

Kod wydawnictwa: 978-83-233-4469-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.