STRATEGIE MARKETINGOWE NA RYNKU POLITYCZNYM
MICHAŁ JAŚNIOK
Wydawnictwo: WOLTERS KLUWER
Cena: 72.45 zł
57.24 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7526-164-6
239 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007
Osiąganie przewagi na rynku politycznym powinno dokonywać się przez opracowanie i wdrażanie skoordynowanych i dostosowanych do sytuacji politycznej strategii. Kwestiom tym jest poświęcona ta publikacja. Zgromadzony w niej materiał multidyscyplinarny z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, politologii i socjologii, ilustrowany najnowszymi przykładami z życia publicznego, uświadamia złożoność zjawisk wpływających na społeczny odbiór ugrupowania politycznego i osoby polityka.
W książce szczegółowo omówiono:
rolę strategii w marketingu politycznym
specyfikę działań strategicznych w przestrzeni publicznej
proces budowy założeń strategicznych
strategie instrumentalne (produktowe, cenowe, dystrybucyjne, promocyjne, personalne), konkurencyjne i relacyjne stosowane na tym rynku
nowe koncepcje tworzenia przewagi konkurencyjnej
problemy etyczne i inne wyzwania marketingu politycznego
modelowe rozwiązanie w zakresie współpracy polityków i wyborców, z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć techniki cyfrowej
Książka jest przeznaczona dla polityków, przedstawicieli mass mediów, stowarzyszeń, związków zawodowych oraz innych podmiotów aktywnie włączających się w procesy publiczne.
SPIS TREŚCI
O autorze
Wstęp
1. Budowa założeń strategicznych na rynku politycznym
Rola strategii w polityce
Specyfika działań strategicznych na rynku politycznym
Określenie wizji, misji i głównych celów strategicznych podmiotu politycznego
Informacja jako podstawa formułowania i wyboru strategii
Segmentacja rynku politycznego
2. Opcje strategiczne na rynku politycznym
Określenie horyzontu czasowego oraz kierunku działań strategicznych
Strategie instrumentalnego oddziaływania na wyborców
Strategie wobec konkurentów
Wdrażanie i kontrola strategicznych przedsięwzięć
3. Nowe wyzwania strategiczne marketingu politycznego
Działania ugrupowań politycznych a oczekiwania wyborcze
Transformacja myślenia strategicznego w świecie polityki
Strategie marki politycznej
Strategie marketingu relacyjnego
Informatyka w działalności podmiotu politycznego
Etyka w zarządzaniu strategicznym w polityce
Marketing polityczny w dobie globalizacji
Aneks. Klasyfikacja wybranych strategii na rynku politycznym
Bibliografia
Indeks
Kod wydawnictwa: 978-83-7526-164-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.