Dodano produkt do koszyka

Promocja

SPOŁECZNO-EKONOMICZNE I PRZESTRZENNE ASPEKTY ROZWOJU TURYSTYKI W REGIONIE

SPOŁECZNO-EKONOMICZNE I PRZESTRZENNE ASPEKTY ROZWOJU TURYSTYKI W REGIONIE

red.ANDRZEJ RAPACZ

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7695-811-8

135 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

W książce przedstawiono rozważania, analizy oraz wnioski z badań na temat społeczno-ekonomicznych i przestrzennych aspektów rozwoju turystyki w regionie. Autorzy wskazują jednoznacznie na potrzebę podejmowania przez podmioty gospodarki turystycznej, a także władze samorządowe miejscowości i regionów odpowiedzialne za rozwój tych obszarów wielu działań nastawionych na tworzenie atrakcyjnych ofert, wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w sferze zarządzania, komunikowanie się z potencjalnymi klientami oraz ograniczanie lub eliminowanie barier dla tego rozwoju.

Publikacja adresowana jest do badaczy zjawisk związanych z turystyką, jak również - ze względu na walory dydaktyczne kilku rozdziałów - do studentów oraz innych osób rozpoczynających zgłębianie różnych aspektów rozwoju sektora turystycznego.

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Fundusze europejskie jako instrument polityki turystycznej w perspektywie 2014-2020 (Aleksander Panasiuk)
1.1. Wprowadzenie
1.2. Istota i zadania polityki turystycznej
1.3. Miejsce państwa na rynku turystycznym
1.4. Fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej w perspektywie 2007-2013
1.5. Fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej w perspektywie 2014-2020
1.6. Podsumowanie

2. Potencjał wybranych polskich przedsiębiorstw uzdrowiskowych (Andrzej Rapacz, Małgorzata Januszewska)
2.1. Wprowadzenie
2.2. Ogólna charakterystyka polskich przedsiębiorstw uzdrowiskowych
2.3. Istota potencjału przedsiębiorstwa uzdrowiskowego
2.4. Metoda badawcza
2.5. Potencjał wybranych przedsiębiorstw uzdrowiskowych
2.6. Podsumowanie

3. Problemy zagospodarowania turystycznego i rekreacyjnego w lasach prywatnych (Mikołaj Jalinik)
3.1. Wprowadzenie
3.2. Lasy prywatne w Polsce
3.3. Możliwości zagospodarowania turystyczno-rekreacyjnego
3.4. Przykładowe zagospodarowanie turystyczno-rekreacyjne lasów
3.5. Podsumowanie

4. Sektor usług turystycznych w województwie lubelskim - analiza porównawcza (Maria Miczyńska-Kowalska)
4.1. Wprowadzenie
4.2. Poziom zatrudnienia w usługach w województwie lubelskim w porównaniu z pozostałymi sektorami gospodarki na tle pozostałych województw
4.3. Usługi turystyczne w województwie lubelskim vs pozostałe województwa
4.4. Strategie rozwoju województwa lubelskiego i rola innowacyjności usług turystycznych
4.5. Podsumowanie

5. Silver tourism - projektowanie ofert oraz komunikacji z segmentem trzeciego wieku w turystyce (Izabela Michalska-Dudek, Dagmara Kokoszka-Lassota)
5.1. Wprowadzenie
5.2. Koncepcja silver economy a aktywność seniorów
5.3. Sylwetka młodego sercem srebrnego konsumenta
5.4. Silver tourism - wyzwania turystyki trzeciego wieku
5.5. Wyzwania komunikacji "wrażliwej na wiek" oraz możliwości zastosowania ICT dedykowanych seniorom
5.6. Podsumowanie

6. Idea smart tourism w strategiach rozwoju polskich miast (Joanna Papińska-Kacperek)
6.1. Wprowadzenie
6.2. Inteligentna turystyka, czyli smart tourism
6.3. Smart tourism w polskich miastach
6.4. Podsumowanie

7. Media społecznościowe jako nowoczesne kanały komunikacji marketingowej
miast i regionów turystycznych (Piotr Zawadzki)
7.1. Wprowadzenie
7.2. Promocja miast i regionów turystycznych
7.3. Charakterystyka mediów społecznościowych
7.4. Media społecznościowe w Polsce
7.5. Profile społecznościowe miast i regionów turystycznych
7.6. Podsumowanie

8. Ekonomiczne i społeczne skutki kongestii transportowej (Aleksandra Glądała)
8.1. Wprowadzenie
8.2. Kongestia transportowa
8.3. Ekonomiczne skutki kongestii transportowej
8.4. Społeczne skutki kongestii transportowej
8.5. Wpływ kongestii transportowej na turystykę
8.5. Podsumowanie

Zakończenie

Literatura

Summary

Kod wydawnictwa: 978-83-7695-811-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl