PODSTAWY MARKETINGU W PRZEDSIĘBIORSTWACH I W SEKTORZE PUBLICZNYM wyd.2
ELŻBIETA JENDRZEJCZAK, AGNIESZKA TOMCZAK
Wydawnictwo: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
Cena: 34.90 zł
31.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7814-393-2
96 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015
Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.Druga wersja skryptu na temat podstaw marketingu uwzględnia w większym zakresie zagadnienia związane z sektorem publicznym oraz marketingiem dóbr zaopatrzeniowych. Zmieniona wersja skryptu dedykowana jest przede wszystkim studentom kierunku Administracja, a także ma wspomagać dydaktykę w zakresie przedmiotu marketing na technicznych kierunkach studiów.
SPIS TREŚCI
Wstęp
- KONCEPCJA I UWARUNKOWANIA MARKETINGU1.1. Geneza i zakres marketingu1.2. Uwarunkowania działań marketingowych1.3. System informacji i badania marketingowe1.4. Zachowania nabywców1.5. Segmentacja rynku1.6. Wybór strategii w zakresie marketingu2. INSTRUMENTY MARKETINGOWE2.1. Produkt, jego struktura, rodzaje i cykl życia na rynku2.2. Cena jako element kompozycji marketingowej2.3. Dystrybucja - udostępnianie produktów finalnym nabywcom2.4. Narzędzia promocji2.5. Podstawowe elementy marketingu dóbr produkcyjnych3. WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU W SEKTORZE PUBLICZNYM3.1. Branding narodowy3.2. Atrakcyjność i konkurencyjność jednostki terytorialnej jako specyficznego produktu3.3. Marketing miejsca3.4. Specyfika instrumentów marketingowych w sektorze publicznyZakończenieLiteratura
Kod wydawnictwa: 978-83-7814-393-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.