MARKETING DLA INŻYNIERÓW NAUKOWCÓW I TECHNOLOGÓW
TONY CURTIS
Wydawnictwo: WOLTERS KLUWER
Cena: 49.50 zł
39.11 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-264-1184-7
482 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Podziękowania
Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy? Rozdział 2. System marketingowy Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe Część druga. Narzędzia marketingowe Rozdział 4. Produkt Rozdział 5. Cena Rozdział 6. Strategia dystrybucji Rozdział 7. Promocja Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces
Część trzecia. Niezbędne umiejętności Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi Rozdział 10. Marketing a finanse Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi Rozdział 12. Zarządzanie projektami Rozdział 13. Konsulting Część czwarta. Synteza Rozdział 14. Rozwój nowych produktów Rozdział 15. Jakość rynkowa Rozdział 16. Plan marketingowy
Zalecana literatura
Słowniczek Indeks
Kod wydawnictwa: 978-83-264-1184-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.