Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING PRZYSZŁOŚCI - TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA PODMIOTÓW RYNKOWYCH

MARKETING PRZYSZŁOŚCI - TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA PODMIOTÓW RYNKOWYCH

red.nauk.GRAŻYNA ROSA, red.nauk.AGNIESZKA SMALEC

Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI

Cena: 84.90 zł 76.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 1640-6818-712

500 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2012

Artykuły w niniejszym Zeszycie Naukowym przybliżają zagadnienia związane z komunikacją marketingową. Każda organizacja powinna tak kształtować swoją komunikację z rynkiem, aby uwzględniała ona nowe trendy i zmiany w burzliwym i złożonym otoczeniu, wskazując cele, środki i sposoby jej realizacji. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom nabywców, stosuje się coraz nowsze, bardziej innowacyjne formy komunikacji i sposoby dotarcia do nich. Tradycyjne formy komunikowania się z klientami powinny być modyfikowane i dostosowywane do zmian zachodzących w otoczeniu. Konsument stał się bardziej odporny na promocję, z tego względu należy szukać innych sposobów dotarcia do niego. W dobie szybkiego rozwoju społeczeństwa informacyjnego skutecznym narzędziem komunikacji stał się również Internet, a w nim istotną funkcję pełnią media społecznościowe. Obecnie przedsiębiorstwa muszą być odpowiedzialne wobec całego otoczenia, obecnych klientów oraz powinny myśleć o przyszłych odbiorcach. Dużą rolę zaczyna zatem odgrywać marketing ekologiczny.W publikacji zaakcentowano znaczenie stosowanych narzędzi komunikacji, które muszą być dostosowywane do oczekiwań klientów. Nie zabrakło też zagadnień dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu. Podkreślono również rolę pracowników w komunikacji marketingowej, traktując ich jako klientów wewnętrznych. Publikacja składa się z czterech części:1. Narzędzia komunikowania się z konsumentami.2. Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej.3. Pracownik jako klient wewnętrzny.4. Społeczna odpowiedzialność biznesu.Redaktorzy składają wszystkim Autorom artykułów podziękowanie za podjęcie wysiłku i przygotowanie oryginalnych opracowań naukowych znacznie wzbogacających dorobek badań w tym zakresie.Grażyna Rosa, Agnieszka SmalecSPIS TREŚCIWstępCZĘŚĆ PIERWSZA. Narzędzia komunikowania się z konsumentamiMAŁGORZATA BUDZANOWSKA-DRZEWIECKARóżnice kulturowe w polskich i czeskich reklamach prasowych w pismach kobiecychWŁODZIMIERZ DELUGAMarketing zapachowy w praktycePAWEŁ KOCOŃAnaliza działań komunikacyjnych Sil Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej w kontekście teorii public relations i marketinguROBERT NOWACKIInnowacyjność działań reklamowych - przejawy i skutkiJOANNA PETRYKOWSKADziałania promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne - wyniki badaniaANETTA PUKASPersonalizacja procesu komunikacji w ramach działań CRM - możliwości i ograniczeniaSTANISŁAW SKOWRON, EWA JAKUBIUKVisual merchandising jako efektywny sposób przyciągania klientówBEATA TARCZYDŁOAromamarketing w kształtowaniu wizerunku marki - wybrane przykładyJOANNA WYRWISZMarketing partyzancki - mocne i słabe strony w komunikacji marketingowej organizacjiCZĘŚĆ DRUGA. Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowejMAGDALENA BRZOZOWSKA-WOŚKomunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnegoANTONIO CASTILLO ESPARCIA, EMILIA SMOLAK-LOZANOSocial media marketing as the new paradigm in the development of innovative tools of communication with costumersAGNIESZKA DEJNAKACommercial blogs as an information activity areaANNA DRAB-KUROWSKASocial media marketing w marketingu XXI wiekuKATARZYNA DZIEWANOWSKA, AGNIESZKA KACPRZAK-CHOIŃSKAMarketing doświadczeń w Internecie na przykładzie gier reklamowychBOGDAN GREGOR, BEATA GOTWALDAdvergaming i grywalizacja jako trend i szansa dla marketinguDOMINIKA KACZOROWSKA-SPYCHALSKAMobile marketing w procesie decyzyjnym konsumentaKATARZYNA PAWLAK-KOŁODZIEJSKAGry komputerowe i wideo jako forma rozrywki młodych konsumentów i medium komunikacji marketingowejPAWEŁ DE POURBAIXNowomowa komputerowa wśród młodych konsumentówAGNIESZKA SMALECSocial media w komunikacji marketingowej podmiotów rynkowychGRZEGORZ SZYMAŃSKISkuteczność innowacji marketingowych w środowisku portali społecznościowychMONIKA ZAJKOWSKAPerspektywy rozwoju Internetu mobilnego w nowym wymiarze komunikacji z konsumentemCZĘŚĆ TRZECIA. Pracownik jako klient wewnętrznyELŻBIETA JADWIGA BIESAGA-SŁOMCZEWSKA, KRYSTYNA IWIŃSKA-KNOPRelacje wewnętrzne w kreowaniu lojalności pracownikówMAGDALENA BSOULNowoczesne trendy zarządzania personelem na przykładzie działań z zakresu CSRJOANNA DYCZKOWSKAFunkcje personelu w przedsiębiorstwie logistycznymBARBARA KOSZnaczenie personelu w sektorze usług TSLKRYSTYNA MAZUREK-ŁOPACIŃSKA, MAGDALENA SOBOCIŃSKAZarządzanie zespołem wielokulturowym w kontekście rozwoju kreatywnościMAGDALENA RZEMIEN1AK, MONIKA WAWERBudowanie wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowychURSZULA SZULCZYŃSKA, AGATA SOKOŁOWSKAPreferencje lekarzy wobec formy sprzedaży osobistej stosowanej przez firmy farmaceutyczne-wyniki badańBOGDAN WIERZBIŃSKIMarketing wewnętrzny a orientacja na klienta w procesie budowy przewagi rynkowejCZĘŚĆ CZWARTA. Społeczna odpowiedzialność biznesuKATARZYNA DOJWAInstytucje bezpieczeństwa w percepcji społecznej - wybrane aspektyURSZULA KŁOSIEWICZ-GÓRECKA, BOŻENA SŁOMIŃSKASpołeczna odpowiedzialność handlu - moda czy wyzwanie na miarę czasów?ALICJA KRZEPICKA, JOLANTA TARAPATASpołeczna odpowiedzialność w marketingu - wybrane aspektyMAŁGORZATA LOTKOSpołeczna odpowiedzialność biznesu jako istotny element realizacji celów zrównoważonego rozwojuMATEUSZ RAKFilantropia korporacyjna a realizacja celów CSRGRAŻYNA ŚMIGIELSKAMarketing społecznie zaangażowany - mariaż marketingu i społecznej odpowiedzialnościIWONA WILKMarketing ekologiczny w społecznej odpowiedzialności biznesuSABINA ZAREMBA-WARNKEOrientacja na proekologiczne potrzeby klienta - wyzwanie dla marketingu

Kod wydawnictwa: 1640-6818-712

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.