BIBLIA CONTENT MARKETINGU. JAK SŁOWAMI DOPROWADZAĆ KLIENTÓW DO RACJONALNEGO ZAKUPU W AFEKCIE
DARIUSZ PUZYRKIEWICZ

Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.90 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-283-9661-6
213 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2023
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ? jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.
Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ? kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
Znowu Biblia? O co chodzi?
Psycho-logika słów
Co możesz w ten sposób osiągnąć?
Wielki Post nr 1
PIRAMIDA PRODUKTYWNOŚCI
Nie trać czasu
Na czym polega Strategia Stworzenia?
Synergia Treści
Wielki Post nr 2
CEL
Kalendarz sprzedaży
Pozycjonowanie produktów i usług
Jak pisać o nowych kategoriach?
Memory fajw
Wielki Post nr 3
STRATEGIA
Główne medium sprzedażowe
Drogi do Rzymu
Unikaj zderzenia ze słoniem
Wielki SZU
Spis treści
Wielki Post nr 4
STRUKTURA
A dlaczego tu nie ma wzorca treści?
Pathos
Ethos
Logos
Wielki Post nr 5
STWARZANIE
Przywilej stwórcy
Wolność pisania
Gdy trudno zacząć
Gdy trudno skończyć
Wielki Post nr 6
ZAKOŃCZENIE
Kod wydawnictwa: 978-83-283-9661-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.









