Dodano produkt do koszyka

BIBLIA CONTENT MARKETINGU. JAK SŁOWAMI DOPROWADZAĆ KLIENTÓW DO RACJONALNEGO ZAKUPU W AFEKCIE

BIBLIA CONTENT MARKETINGU. JAK SŁOWAMI DOPROWADZAĆ KLIENTÓW DO RACJONALNEGO ZAKUPU W AFEKCIE

DARIUSZ PUZYRKIEWICZ

Wydawnictwo: HELION

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-283-9661-6

213 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2023

Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ? jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.

Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ? kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.

SPIS TREŚCI

WSTĘP
Znowu Biblia? O co chodzi?
Psycho-logika słów
Co możesz w ten sposób osiągnąć?
Wielki Post nr 1

PIRAMIDA PRODUKTYWNOŚCI
Nie trać czasu
Na czym polega Strategia Stworzenia?
Synergia Treści
Wielki Post nr 2

CEL
Kalendarz sprzedaży
Pozycjonowanie produktów i usług
Jak pisać o nowych kategoriach?
Memory fajw
Wielki Post nr 3

STRATEGIA
Główne medium sprzedażowe
Drogi do Rzymu
Unikaj zderzenia ze słoniem
Wielki SZU
Spis treści
Wielki Post nr 4

STRUKTURA
A dlaczego tu nie ma wzorca treści?
Pathos
Ethos
Logos
Wielki Post nr 5

STWARZANIE
Przywilej stwórcy
Wolność pisania
Gdy trudno zacząć
Gdy trudno skończyć
Wielki Post nr 6

ZAKOŃCZENIE

Kod wydawnictwa: 978-83-283-9661-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.