Dodano produkt do koszyka

Promocja

MILITARNE DZIEDZICTWO A WSPÓŁCZESNE APLIKACJE STRATEGII

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

MILITARNE DZIEDZICTWO A WSPÓŁCZESNE APLIKACJE STRATEGII

STANISŁAW JARMOSZKO

Wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK

Cena: 45.90 zł 41.31 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8019-099-3

281 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015

Książka jest próbą przedstawienia kondycji strategii na tle węzłowych punktów jej historii. To analityczne studium istoty zjawiska i obecnej fazy jego rozwoju. Strategia uniwersalizuje się. Bez względu na sferę aplikacji stanowi przemyślaną i zorientowaną na sukces kompozycję celów, zamiarów, działań, sił, środków i zasobów w kontekście czasu i przestrzeni. Stała się narzędziem wcielania w życie wielkich idei, wizji i pragnień. To sprawia, że w różnych działaniach naukowych zajmuje należne miejsce jako swoista odmiana prakseologii działania. Staje się coraz bardziej docenianym dobrem wspólnym. U źródeł podjęcia wysiłku nad danym opracowaniem leżała także chęć niwelowania barier, budowania mostów między bliźniaczymi, ale znacznie izolowanymi od siebie domenami tej samej dyscypliny prakseologicznej - między klasycznym (militarnym) pojmowaniem strategii a nowymi jej aplikacjami w przeróżnych obszarach ludzkiej aktywności. Książka ma jednocześnie charakter przeglądowy, ukazuje ogólny zarys ścieżki rozwojowej strategii - od prapoczątków po czasy współczesne.

SPIS TREŚCI

Wstęp

ROZDZIAŁ IKONTEKSTY SEMANTYCZNE I ROZWOJOWE1.1. Pochodzenie słowa "strategia" i jego pierwotny sens1.2. Paradygmaty rozwoju strategii - rys historyczny1.2.1. Wielcy teoretycy1.2.2. Wielcy praktycy1.2.3. Podsumowanie rozwoju strategii klasycznej1.3. Suplement: strategia wojskowa, obronna i bezpieczeństwa.ROZDZIAŁ IIWSPÓŁCZESNA EKSPANSJA SŁOWA "STRATEGIA‘-2.1. Strategia w różnych przestrzeniach życia ludzi2.1.1. Zarządzanie organizacją2.1.2. Marketing klasyczny (biznesowy)2.1.3. Działalność państwa2.1.4. Marketing polityczny i działania polityczne2.1.5. Teoria gier2.1.6. Edukacja2.1.7. Komunikacja społeczna i zarządzanie wiedzą2.1.8. Psychologia2.1.9. Biologia2.1.10. Medycyna2.1.11. Socjologia2.1.12. Antropologia2.2. Próba syntezyROZDZIAŁ IIIKU NOWEJ, UNIWERSALNEJ STRATEGII3.1. Współczesne niemilitarne sensy strategii3.2. Prakseologiczna istota strategii3.3. Kryteria strategicznego poziomu działań / rzeczy3.4. Ogólne typologie strategii3.5. Morfologia strategii i jej podstawowe konteksty3.6. Technologie kreowania strategiiZakończenieSummaryBibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-8019-099-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl