Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
DWOISTE ZARZĄDZANIE PROCESAMI BIZNESOWYMI W ERZE GOSPODARKI CYFROWEJ
PIOTR SLIŻ, BEATA JACKOWSKA

Wydawnictwo: DIFIN
Cena: 59.00 zł
47.20 zł brutto
- Paczkomaty InPost 16.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8270-377-1
stron: 193
format: B5
oprawa: miękka
rok wydania: 2024
Dwoiste zarządzanie procesami biznesowymi w erze gospodarki cyfrowej to podejście, które łączy tradycyjne metody zarządzania z nowoczesnymi technologiami i innowacjami, które wynikają z cyfryzacji. W kontekście dynamicznie zmieniającego się środowiska biznesowego, organizacje muszą dostosować swoje strategie i procesy, aby skutecznie konkurować i odpowiadać na potrzeby klientów.
Książka zawiera informacje dotyczące istoty oraz założeń i uwarunkowań dwoistego zarządzania procesami biznesowymi, umożliwiającego integrowanie eksploatacji i eksploracji przy wykorzystaniu technologii ICT. Monografia skierowana jest do szerokiego grona odbiorców związanych z dyscypliną nauk o zarządzaniu i jakości oraz dyscypliną ekonomii i finansów. Zainteresować może zarówno przedstawicieli środowiska akademickiego, jak i praktyków zarządzania.
SPIS TREŚCI
Wstęp
ROZDZIAŁ 1. Przesłanki implementacji dwoistości w zarządzaniu procesami biznesowymi
1.1. Implementacja dwoistości w organizacji w kontekście zarządzania procesami: ocena aktualnego stanu wiedzy
1.2. Triada zarządzanie procesami biznesowymi – dwoistość – technologie: przegląd literatury i identyfikacja luk poznawczych
1.2.1. Zarządzanie procesami biznesowymi a technologie ICT
1.2.2. Dwoistość organizacji a technologie ICT
1.2.3. Zarządzanie procesami biznesowymi a dwoistość organizacji
1.3. Koncepcja pracy badawczej
1.3.1. Identyfikacja luk badawczych
1.3.2. Natura i treść problemu badawczego
1.3.3. Cel główny i cele cząstkowe badania
1.3.4. Charakterystyka przebiegu procesu naukowo-badawczego
ROZDZIAŁ 2. Dwoistość jako koncepcja rozwoju zarządzania procesami biznesowymi i organizacji procesowej
2.1. Dwoistość, eksploatacja i eksploracja
2.2. Sposoby osiągania dwoistości
2.3. Istota i cechy organizacji dwoistej
ROZDZIAŁ 3. Dwoiste zarządzanie procesami biznesowymi – istota i założenia
3.1. Bogactwo interpretacyjne i dynamika przeobrażeń pojęcia proces biznesowy
3.2. Typologia i klasyfikacja procesów biznesowych
3.3. Różnorodność terminów opisujących zarządzanie procesami biznesowymi w organizacji
3.4. Od klasycznego do dwoistego zarządzania procesami biznesowymi
3.5. Rodzaje osiągania dwoistości w zarządzaniu procesami biznesowymi
3.6. Struktura organizacyjna wspierająca dwoistość procesów biznesowych
ROZDZIAŁ 4. Metodyka badań własnych dwoistego BPM i dojrzałości technologicznej organizacji
4.1. Cel, zakres i metody badawcze zastosowane w postępowaniu empirycznym
4.1.1. Ocena dojrzałości procesowej organizacji
4.1.2. Identyfikacja dwoistości i strategii jej osiągania
4.1.3. Identyfikacja poziomu dojrzałości implementacji technologii ICT
4.2. Dobór i charakterystyka próby badawczej
4.3. Metodyka badań ilościowych
ROZDZIAŁ 5. Identyfikacja dwoistości BPM i dojrzałości technologicznej – wyniki badania empirycznego
5.1. Poziom dojrzałości procesowej organizacji a dwoistość organizacji
5.2. Technologie ICT wdrożone w organizacjach
5.2.1. Rodzaje technologii ICT wdrożonych w organizacjach
5.2.2. Liczba wdrożonych technologii ICT jako miara dojrzałości technologicznej organizacji
5.3. Poziom dojrzałości implementacji technologii ICT
5.4. Wymiary dojrzałości technologicznej organizacji
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załączniki
Kod wydawnictwa: 978-83-8270-377-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.