Dodano produkt do koszyka

Promocja

METODYCZNE ORAZ INFORMATYCZNE ASPEKTY BADAŃ RYNKOWYCH

METODYCZNE ORAZ INFORMATYCZNE ASPEKTY BADAŃ RYNKOWYCH

TOMASZ WOŹNIAKOWSKI, PIOTR JAŁOWIECKI

Wydawnictwo: SGGW

Cena: 26.90 zł 24.21 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7583-377-5

124 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012

Wiedza marketingowa uzyskiwana w wyniku realizacji procesów badań rynkowych i marketingowych, w połączeniu z doświadczeniem oraz intuicją menedżerów, tworzą ważny zasób informacyjny przedsiębiorstwa nazywany kompetencją marketingową decydentów. Głównym celem, który postawili sobie autorzy książki jest zaprezentowanie metod i narzędzi umożliwiających uzyskiwanie tej kompetencji w sposób przystępny i jednocześnie ułatwiający dalsze samodzielne poszerzanie wiedzy w tym zakresie przez czytelników.Ze wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp1. Istota badań rynkowych i marketingowych1.1. Wprowadzenie1.2. Rynek, marketing, badania1.3. Domeny badań rynkowych i marketingowych1.4. Cele analiz rynkowych i badań marketingowych1.5. Funkcje i obszary badań marketingowych2. Klasyfikacje badań rynkowych i marketingowych2.1. Klasyfikacja z punktu widzenia przedmiotu badania2.2. Klasyfikacja według źródeł i rodzaju informacji2.3. Klasyfikacja według ingerencji badacza i typu problemudecyzyjnego2.4. Klasyfikacja według czasu trwania2.5. Inne kryteria podziału badań3. Organizacja badań3.1. Badania powtarzalne, niepowtarzalne, outsourcing3.2. Rola problemów decyzyjnych w badaniach marketingowych3.3. Etapy projektu badawczego3.4. Wybór metod badawczych3.5. System informacji marketingowej3.6. CRM jako S1M ukierunkowany na klienta4. Badania wtórne i ich źródła informacji4.1. Źródła informacji zewnętrznych i wewnętrznych4.2. Uczestnicy rynku niewyspecjalizowani w dostarczaniu informacji4.2.1. Konkurenci4.2.2. Dostawcy4.2.3. Odbiorcy (klienci)4.2.4. Zintegrowany łańcuch dostaw jako źródłoinformacji strategicznej4.2.5. Instytucje finansowe4.2.6. Właściciele, inwestorzy4.2.7. Instytucje rządowe i państwowe5. Badania pierwotne5.1. Zakres i cel badań pierwotnych5.2. Metody i techniki badań pierwotnych5.3. Obiekty badania, pomiar5.4. Dobór próby5.5. Dobór metod analizy5.6. Pakiety statystyczne jako narzędzie wspomagające wybór metodyanalitycznej6. Skale pomiarowe, kwestionariusz6.1. Skale pomiarowe, skale ocen6.2. Podstawowe zasady skalowania postaw6.3. Kwestionariusz7. Badania jakościowe7.1. Klasyfikacja metod jakościowych7.2. Wywiad swobodny7.3. Zogniskowane wywiady grupowe7.4. Indywidualny wywiad pogłębiony7.5. Techniki projekcyjne7.6. Obserwacja uczestnicząca7.7. Metody heurystyczne7.7.1. Metoda ocen ekspertów7.7.2. Metoda delficka7.7.3. Metoda "burzy mózgów"8. Segmentacja rynku8.1. Cele segmentacji8.2. Planowanie badań segmentacyjnych8.3. Przykład segmentacji rynku9. Wspomaganie procesu podejmowania decyzji9.1. Proces podejmowania decyzji9.2. Przykład zastosowania systemu DSS - metoda AHP10. Badania marketingowe w Internecie10.1. Rodzaje badań prowadzonych za pośrednictwem Internetu10.2. Zalety ankiet elektronicznych10.3. Wady ankiet elektronicznych10.4. Metody dystrybucji ankiet w Internecie10.5. Badanie skuteczności i efektywności reklamy w Internecie10.6. Alternatywne metody i techniki badańBibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-7583-377-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl