ASYMETRIA WIEDZY A AKTYWNOŚĆ INFORMACYJNA KONSUMENTÓW NA RYNKU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
RENATA NESTEROWICZ
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU
Cena: 36.90 zł
33.21 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7417-917-1
276 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017
Praca zawiera udaną identyfikację, analizę i syntezę istotnego problemu naukowego, fragmentarycznego rozpoznanego w literaturze polskiej, ale także i światowej. Problematyka podjęta przez Autorkę odnosi się do szeroko ujmowanej asymetrii wiedzy i informacji na rynku produktów żywnościowych w Polsce. Rozwiązanie tego złożonego problemu jest ważne ze względów zarówno poznawczych, jak i metodycznych oraz praktycznych. [...] podjęty problem rozpatrzony został w szerokim nawiązaniu do dorobku teorii zachowań konsumentów, marketingu, zarządzania, ekonomiki informacji, psychologii itd.Z recenzji prof. dr hab. Ewy Kieżel
SPIS TREŚCI
Wstęp 1. Asymetria wiedzy i informacji na rynku produktów żywnościowych 1.1. Informacja i wiedza a zachowania podmiotów na rynku 1.2. Asymetria informacji a asymetria wiedzy 1.3. Asymetria wiedzy na rynku produktów żywnościowych 1.4. Konsekwencje asymetrii wiedzy i informacji na rynku żywności 2. Aktywność informacyjna podmiotów na rynku produktów żywnościowych jako sposób ograniczania asymetrii wiedzy 2.1. Komunikacyjne możliwości ograniczania asymetrii wiedzy 2.2. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa a ograniczanie asymetrii wiedzy i informacji na rynku produktów żywnościowych 2.3. Komunikaty (wiadomości i sygnały) na rynku żywności a możliwość ograniczenia asymetrii wiedzy między producentami a konsumentami 3. Aktywność informacyjna konsumentów na rynku żywności w procesie ograniczania asymetrii wiedzy 3.1. Przejawy aktywności informacyjnej konsumentów na rynku żywności w procesie podejmowania decyzji 3.2. Uwarunkowania aktywności informacyjnej konsumentów na rynku produktów żywnościowych 3.3. Proces przetwarzania informacji a zmiany w poziomie asymetrii wiedzy 4. Wiedza konsumentów a ich aktywność informacyjna - ujęcie deklaratywne4.1. Metodyka badań ilościowych i charakterystyka respondentów4.2. Zróżnicowanie aktywności informacyjnej konsumentów żywności w świetle badań 4.3. Zależność między deklarowaną wiedzą a aktywnością informacyjną respondentów 5. Wpływ podniesienia poziomu wiedzy na aktywność informacyjną podczas wyboru produktu 5.1. Opis procedury eksperymentu i charakterystyka respondentów 5.2. Aktywność informacyjna respondentów podczas wyboru produktu żywnościowego 5.3. Wpływ zmiennych niezależnych na wybór opakowania z komunikatem typu message i signalling5.4. Zależność między deklarowaną wiedzą a aktywnością informacyjną respondentów 6. Wiedza i aktywność informacyjna konsumentów a ocena dostępności i wiarygodności informacji 6.1. Wiedza respondentów na temat technik perswazji wykorzystywanych w komunikatach na opakowaniach produktów żywnościowych6.2. Aktywność informacyjna respondentów a znajomość oznaczeń stosowanychna opakowaniach produktów żywnościowych 6.3. Zależność między wiedzą i aktywnością informacyjną respondentów a oceną dostępności informacji 6.4. Wiarygodność źródeł informacji w zależności od poziomu wiedzy i aktywności informacyjnej konsumentów
Zakończenie
Bibliografia Spis tabel Spis rysunków
Spis wykresów Aneks
Kod wydawnictwa: 978-83-7417-917-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.