MARKETINGOWE ASPEKTY ZARZĄDZANIA KOMUNIKACJĄ WIZUALNĄ W SEKTORZE MŚP
JOLANTA STASZEWSKA, PIOTR SKORUS
Wydawnictwo: HUMANITAS
Cena: 37.90 zł
34.11 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-66165-00-7
120 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
Głównym problemem niniejszej książki jest wskazanie, że komunikacja wizualna
stanowi element komunikacji marketingowej iúokreślanie zasad komunikacji
wizualnej odnosi się do budowania miksu promocyjnego komunikacji marketingowej.
Chodzi o wskazanie istotności narzędzi wizualizacji wúkomunikacji marketingowej, co autorzy zamierzają przedstawić wúpostaci algorytmu postępowania. Obserwacja rynku prowadzi do stwierdzenia, że małe iú średnie przedsiębiorstwa, podejmując się komunikowania wizualnego, kierują się stereotypami, przypadkowością wúdoborze środków komunikowania, przedsięwzięcia nie są planowane, aúich organizacja zależy wyłącznie od budżetu, bez uwzględniania rzeczywistych potrzeb rynku. Nie są podejmowane działania zmierzające do poznania potrzeb klienta - odbiorcy przekazów komunikacyjnych. Nie bierze się pod uwagę zasad, możliwości iú umiejętności percepcyjnych odbiorcy przekazów komunikacyjnych, bazując głównie na zastosowaniu przekazu, którego wykonanie jest tanie. Autorzy, rozwiązując problem dotyczący wykorzystania narzędzi wizualizacyjnych wúkomunikacji marketingowej wúMŚP, posłużą się elementami wiedzy ekonomicznej i zúobszaru nauk sztuk plastycznych.
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie do problematyki
1. Stan badań nad zarządzaniem komunikacją wizualną wúsektorze MŚP
1.1. Komunikacja wizualna jako obszar działalności przedsiębiorstwa
1.1.1. Zasady komunikacji
1.1.2. Istota komunikacji wizualnej
1.1.3. Zadania iúfunkcje komunikacji wizualnej
1.1.4. Sposoby przekazu wizualnego wykorzystywane przez przedsiębiorstwo
1.1.5. Prowadzenie kompozycji wizualnej
1.1.6. Ocena komunikacji wizualnej
2. Komunikacja wizualna wúkontekście sztuki
2.1. Neruropoznawcze podstawy komunikacji wizualnej
2.2. Obraz wúkomunikacji wizualnej
2.3. Sztuka tworzenia przekazu wúkomunikacie wizualnym
2.4. Praca medialna na rzecz komunikacji wizualnej
3. Polityka komunikacji wizualnej wúdziałaniach
dotyczących komunikacji marketingowej
3.1. Miejsce komunikacji wizualnej wúkomunikacji marketingowej
3.2. Planowanie komunikacji wizualnej
3.3. Instrumenty komunikacji wizualnej
3.4. Przykłady praktycznego zastosowania komunikacji wizualnej
wúdziałaniach komunikacji marketingowej wúMŚP wúPolsce
4. Przedsiębiorstwa MŚP jako podmiot
realizowania komunikacji wizualnej
4.1. Istota iúcechy przedsiębiorstw sektora MŚP
4.2. Cele iúfunkcje działalności przedsiębiorstw MŚP
4.3. Stan sektora małych iúśrednich przedsiębiorstw wúPolsce
4.4. Strategiczne aspekty komunikacji wizualnej wúprzedsiębiorstwie
5. Praktyczne aspekty komunikacji wizualnej wúsektorze MŚP
- wúkontekście badań pierwotnych
5.1. Przestrzeń badawcza dla analizy komunikacji wizualnej wúsektorze MŚP
5.2. Komunikacja wizualna - analiza wyników badawczych ankiety
5.3. Analiza komunikacji wizualnej wúMŚP
na podstawie wywiadów iúobserwacji
5.4. Koncepcja wykorzystania aspektów wizualnych
wúkomunikacji marketingowej wúMŚP
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załączniki
Kod wydawnictwa: 978-83-66165-00-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.