Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING WYBRANE PROBLEMY

MARKETING WYBRANE PROBLEMY

red.nauk.STEFAN ANTCZAK

Wydawnictwo: AKADEMIA OBRONY NARODOWEJ

Cena: 54.90 zł 49.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7523-487-9

263 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Zaprezentowane w monografii treści oraz wynikające z ich analizy wnioski dotyczą prawidłowości funkcjonowania podmiotów w uwarunkowaniach rynkowych. Podstawą wskazania procedur i narzędzi oddziaływania na uczestników rynku, było postrzeganie marketingu jako procesu społecznego i zarządczego, nie tylko do "sprzedaży i kupna" dóbr, towarów i usług, ale głównie do wymiany wartości.W takim ujęciu marketing to wszelka wiedza i umiejętności jej wykorzystania,w logicznym postępowaniu na rynku oraz w życiu, dla rozpoznawania potrzeb (pragnień) społecznych i ich zaspokajania w czasie.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie 1. Istota i znaczenie marketingu 1.1. Podstawowe pojęcia marketingu 1.1.1. Potrzeby, pragnienia, popyt 1.1.2. Produkty, podaż 1.1.3. Wartość, cena, zadowolenie 1.1.4. Wymiana, transakcje, związki 1.1.5. Rynki 1.1.6. Marketing i uczestnicy rynku 1.1.7. Zarządzanie w marketingu 1.2. Geneza marketingu 1.3. Planowanie w działalności rynkowej 1.4. Koncepcje realizacji marketingu 1.4.1. Koncepcja produkcyjna 1.4.2. Koncepcja produktu 1.4.3. Koncepcja sprzedażowa 1.4.4. Koncepcja marketingu 1.4.5. Koncepcja klienta 1.4.6. Koncepcja marketingu społecznego 1.5. Interpretacja pojęcia marketing 1.6. Definicje pojęcia marketing 2. Środowisko działania podmiotu gospodarczego 2.1. Podmiot gospodarczy i jego środowisko 2.2. Struktura otoczenia marketingowego 2.3. Elementy otoczenia podmiotu gospodarczego 2.4. Adaptacja podmiotu gospodarczego w środowisku 3. Konsumenci i nabywcy na rynku 3.1. Konsument jako podstawowy podmiot rynku 3.2. Konsumenci a nabywcy 3.3. Zachowania rynkowe konsumentów i nabywców indywidualnych3.4. Organizacja jako konsument zbiorowy 4. Segmentacja rynku 4.1. Pojęcie segmentacji rynku 4.2. Kryteria segmentacji rynku 4.3. Segmentacja i wybór rynku docelowego 4.4. Ocena i wybór segmentów rynkowych 5. Produkt na rynku 5.1. Pojęcie oraz struktura produktu 5.2. Specyfika produktów na rynku i ich klasyfikacja 5.3. Cykl życia produktu 5.4. Istota znaku towarowego 5.5. Opakowanie produktu i jego znaczenie rynkowe 5.6. Usługi w wymianie produktów 5.7. Wprowadzenie na rynek nowych produktów 5.7.1. Pojęcie i kryteria podziału nowego produktu 5.7.2. Etapy wprowadzenia nowego produktu na rynek 5.7.3. Nowy produkt dla wytwórcy, pośrednika i konsumenta 6. Cena rynkowa 6.1. Pojęcie i istota ceny6.2. Rodzaje cen 6.3. Kształtowanie polityki cen 6.4. Ustalanie kierunków realizacji polityki cenowej 7. Dystrybucja produktów na rynku 7.1. Istota i znaczenie dystrybucji w działalności rynkowej 7.2. Kanały dystrybucji i kryteria ich podziału 7.3. Pośrednicy w kanałach dystrybucji 7.3.1. Hurtownicy 7.3.2. Detaliści 7.3.3. Agenci 7.4. Projektowanie i wybór kanału dystrybucji 7.5. Logistyka dystrybucji 8. Promocja w działalności rynkowej 8.1. Istota działalności promocyjnej na rynku 8.2. Promocja jako komunikacja rynkowa 8.3. Podstawowe formy komunikacji rynkowej 8.4. Nośniki komunikatów promocyjnych i sposoby ich wykorzystania 8.5. Organizowanie działalności promocyjnej 8.6. Ocena skuteczności i efektywności działań promocyjnych9. Decydowanie w działalności rynkowej 9.1. Istota organizacji 9.2. Problem decyzyjny 9.3. Decyzja jako rezultat decydowania 9.4. Podejmowanie decyzji kierowniczych 9.4.1. Decyzje programowane 9.4.2. Decyzje nieprogramowane 9.5. Decyzje racjonalne 9.5.1. Analiza sytuacji 9.5.2. Opracowanie wariantów rozwiązań 9.5.3. Wybór rozwiązania 9.5.4. Wdrożenie i sprawdzenie skutków realizacji decyzji 9.6. Przykłady problemów marketingowych 9.6.1. Metoda analiz SWOT 9.6.2. Metody portfelowe Podsumowanie Bibliografia Spis rysunków Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-7523-487-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl