Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING DOŚWIADCZEŃ GENEZA I ROZWÓJ

MARKETING DOŚWIADCZEŃ GENEZA I ROZWÓJ

KATARZYNA DZIEWANOWSKA, AGNIESZKA KACPRZAK

Wydawnictwo: PWN

Cena: 59.90 zł 50.32 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-01-17429-3
 
192 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013
 

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń.
Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego, że produkt będzie użyteczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu odpowiednie doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem, ale również z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak mocno klienci pożądają produktu lub usługi konkretnej marki, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży.
W prezentowanej publikacji Autorki przybliżają Czytelnikowi koncepcje marketingu doświadczeń. Korzystając z przykładów takich marek jak np. Apple, wyjaśniają jego mechanizm, zastosowanie oraz korzyści, które firma może osiągnąć.
Książka może się stać źródłem inspiracji dla pracowników działów marketingu, promocji, agencji kreatywnych, product managerów, brand managerów oraz kadry kierowniczej.

SPIS TREŚCI

Przedmowa, czyli dlaczego warto
Robert Kozielski

Wstęp
Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak

CZĘŚĆ I
DLACZEGO WSPÓŁCZEŚNI KONSUMENCI PRAGNĄ DOŚWIADCZEŃ?
Agnieszka Kacprzak

ROZDZIAŁ 1. Społeczeństwo ponowoczesne

ROZDZIAŁ 2. Konsumpcjonizm
2.1. Tożsamość jednostki w społeczeństwie konsumpcyjnym
2.2. Potrzeby, pożądanie i zachcianki
2.3. Społeczeństwo doznań
2.4. Stary i nowy materializm
2.5. Konsumpcja impulsywna
2.6. Konsumpcja na pokaz
2.7. Konsumpcja przedmiotów materialnych a konsumpcja doświadczeń

ROZDZIAŁ 3. Społeczeństwo spektaklu i karnawalizacja kultury

ROZDZIAŁ 4. Indywidualizacja i plemienność

ROZDZIAŁ 5. Demografia a rozwój gospodarki doświadczeń
5.1. Pokolenie Y
5.2. Pokolenie Silver tsunami

Podsumowanie części I

Część II
DZIAŁANIA MARKETINGOWE W GOSPODARCE DOŚWIADCZEŃ - KONCEPCJA I JEJ ZASTOSOWANIE
Katarzyna Dziewanowska

ROZDZIAŁ 6. Geneza gospodarki doświadczeń

ROZDZIAŁ 7. Marketing doświadczeń

ROZDZIAŁ 8. Definicja doświadczenia

ROZDZIAŁ 9. Poziomy i rodzaje doświadczenia

ROZDZIAŁ 10. Podejście modułowe do doświadczeń
10.1. Moduł sensoryczny (sense)
10.2. Moduł emocjonalny (feel)
10.3. Moduł intelektualny (think)
10.4. Moduł behawioralny (act)
10.5. Moduł relacyjny (relate)
10.6. Planowanie działań marketingowych w poszczególnych modułach

ROZDZIAŁ 11. Inscenizowanie niezapomnianych doświadczeń
11.1. Motyw przewodni doświadczenia
11.2. Pozytywne wskazówki
11.3. Negatywne wskazówki
11.4. Pamiątki
11.5. Zaangażowanie zmysłowe
11.6. Wprowadzenie opłat za doznania

ROZDZIAŁ 12. Autentyczność jako najważniejsza kompetencja biznesu
12.1. Autentyczność naturalna
12.2. Autentyczność oryginalna
12.3. Autentyczność wyjątkowa
12.4. Autentyczność referencyjna (odniesienia)
12.5. Autentyczność wpływowa

ROZDZIAŁ 13. Przykłady zastosowania marketingu doświadczeń
w różnych branżach
13.1. Marketing doświadczeń w usługach
13.2. Marketing doświadczeń w branży dóbr szybkozbywalnych (FMCG)
13.3. Marketing doświadczeń na rynku dóbr trwałych

Podsumowanie części II

Zakończenie
Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak

Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-01-17429-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl