Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING MIĘDZYNARODOWY WYZWANIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW STUDIA PRZYPADKÓW I ZADANIA

MARKETING MIĘDZYNARODOWY WYZWANIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW STUDIA PRZYPADKÓW I ZADANIA

RATAJCZAK-MROZEK MILENA, MARCIN SONIEWICKI, ALEKSANDRA HAUKE-LOPES, MARCIN WIECZERZYCKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU

Cena: 19.90 zł 17.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7417-979-9

123 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018

Publikacja została podzielona na dwie części. Pierwsza zawiera studia przypadku firm działających na arenie międzynawowej. Stanowi ona kontynuację dwóch wcześniejszych publikacji pt. Marketing międzynarodowy. Studia przypadków, jednak przedstawione w nich problemy firm zostały zaktualizowane, uwzględniono nowe wyzwania społeczno-ekonomiczne, przed jakimi stoją przedsiębiorstwa działające na arenie międzynarodowej. W części tej, dla bardziej dogłębnego zobrazowania przekroju problemów i wyzwań przedsiębiorstw, dodano przykłady firm z rynku business-to-business, które osiągnęły sukces na rynkach międzynarodowych. W celu lepszego zrozumienia problemu oraz utrwalenia wiedzy z danego tematu każde studium przypadku jest zakończone pytaniami oraz zadaniami. Stają się one także przyczynkiem do dalszej dyskusji nad wybranymi elementami strategii marketingowej przedsiębiorstwa działającego na rynku zagranicznym. Niniejsza publikacja jest zatem ukierunkowana praktycznie oraz koncentruje się na relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B).W drugiej części publikacji zaproponowano zadania warsztatowe oraz ćwiczenia, które mają pomóc Czytelnikom w rozwijaniu umiejętności wspólnego podejmowania decyzji, dyskusji i prezentacji swoich poglądów. W trakcie prac nad zadaniami i ćwiczeniami wykorzystano elementy teorii z zakresu marketingu międzynarodowego oraz zarządzania, dzięki czemu odbiorca ma możliwość skonfrontowania teorii wyniesionej z zajęć, wykładów oraz ćwiczeń z symulacją sytuacji rynkowej fikcyjnych przedsiębiorstw działających na arenie międzynarodowej. Ponadto zadania oraz ćwiczenia pomagają w kreatywnym podejściu do tworzenia oraz zarządzania strategią marketingową przedsiębiorstwa działającego na rynku zagranicznym. W tym celu wybrane zadania mają odpowiednie arkusze ułatwiające ich rozwiązywanie bezpośrednio w publikacji.ze WstępuSPIS TREŚCIWSTĘP STUDIA PRZYPADKÓWIKEA (Milena Ratajczak-Mrozek) Disneyland (Aleksandra Hauke-Lopes) LEGO (Aleksandra Hauke-Lopes) OKNOPLAST (Milena Ratajczak-Mrozek) Peroni Nastro Azzurro (Aleksandra Hauke-Lopes) Netguru (Marcin Soniewicki) brand24 (Marcin Wieczerzycki) OTCF (Marcin Soniewicki) ZADANIAWpływ otoczenia zagranicznego na działalność marketingową firmy(Marcin Wieczerzycki) Marketing partnerski na rynku międzynarodowym - koncepcja siedmiurynków (Marcin Wieczerzycki) Marketing partnerski na rynku międzynarodowym - zarządzanie portfelemnabywców (Marcin Wieczerzycki) Wybór kraju ekspansji metodą analityczno-punktową (Marcin Soniewicki)Standaryzacja i adaptacja działań marketingowych (Milena Ratajczak-Mrozek) Marketing narodowy (Milena Ratajczak-Mrozek) Strategia wprowadzenia produktu na rynek zagraniczny - warsztaty(Aleksandra Hauke-Lopes) Strategia dystrybucji towarów na rynku zagranicznym - warsztaty(Aleksandra Hauke-Lopes)Strategia cenowa przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych (Marcin Soniewicki)

Kod wydawnictwa: 978-83-7417-979-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl