Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZASTOSOWANIE BADAŃ MARKETINGOWYCH ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE I OTOCZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA

ZASTOSOWANIE BADAŃ MARKETINGOWYCH ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE I OTOCZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA

STANISŁAW KACZMARCZYK

Wydawnictwo: PWE

Cena: 60.00 zł 47.40 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 83-208-1657-2
 
379 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007
 

Głównym celem książki jest uporządkowanie i charakterystyka podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu zarówno strategicznym, jak i operacyjnym. Tak sformułowany cel książki wpłynął na jej koncepcję. Na treść książki składają się przede wszystkim opisy sklasyfikowanych metod badawczych służących poznaniu tych elementów otoczenia i samego przedsiębiorstwa, które zaspokajają wymienione potrzeby. Metody te są w większości stosowane w praktyce wysoko rozwiniętych krajów i tam też zostały praktycznie zweryfikowane.Treść, struktura i metodyka książki wskazują jednoznacznie, że może być ona I przydatna dla studentów wyższych uczelni, zwłaszcza o profilach ekonomicznym i zarządczym. Może być także źródłem wzbogacenia zasobu praktycznej wiedzy osób prowadzących badania marketingowe oraz kadry zarządzającej wykorzystującej systematycznie informację w podejmowaniu decyzji rynkowych.

SPIS TREŚCI

Wstęp Rozdział 1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu 1. 1. Dane i potrzeby informacyjne decydentów 1. 1. 1. Potrzeby informacyjne 1. 1. 2. Warunki podejmowania decyzji 1. 1. 3. Wymagania względem danych 1. 1. 4. Zdolność wykorzystania danych1. 2. Zarządzanie badaniami marketingowymi1. 3. Dane jako podstawa planowania 1. 3. 1. Strategiczne planowanie marketingowe 1. 3. 2. Planowanie taktyczne 1. 3. 3. Planowanie operacyjne 1. 4. Ocena efektywności i skuteczności firmy1. 4. 1. Kontrola bieżąca 1. 4. 2. Kontrola operacyjna 1. 4. 3. Kontrola strategiczna Rozdział 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumpcyjnych..2. 1. Rozwój i ogólna klasyfikacja modeli 2. 2. Jakościowe modele strukturalne 2. 2. 1. Model Katony 2. 2. 2. Model van Raaija 2. 2. 3. Model O‘-Shaugnessy‘-ego 2. 3. Jakościowe modele sekwencyjne 2. 3. 1. Model Andreasena 2. 3. 2. Model Nicosii 2. 3. 3. Model EKB 2. 3. 4. Model Howarda-Shetha 2. 4. Ilościowe modele strukturalne i sekwencyjne 2. 4. 1. Model Fishbeina 2. 4. 2. Model FHL 2. 4. 3. Inne modele ilościowe Rozdział 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbrkonsumpcyjnych 3. 1. Ogólna charakterystyka uwarunkowań wewnętrznych 3. 2. Metody badania uwarunkowań psychicznych 3. 2. 1. Potrzeby psychiczne 3. 2. 2. Motywy 3. 2. 3. Preferencje 3. 2. 4. Satysfakcja 3. 3. Metody badania uwarunkowań społeczno-kulturowych 3. 3. 1. Etnocentryzm 3. 3. 2. Styl życia 3. 3. 3. Lojalność 3. 4. Metody badania uwarunkowań fizyczno-demograficznych 3. 4. 1. Potrzeby fizyczne 3. 4. 2. Konsumpcja indywidualna 3. 5. Metody badania uwarunkowań ekonomicznych 3. 5. 1. Plany zakupów 3. 5. 2. Dochody i wydatki Rozdział 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postępowania nabywców dóbrkonsumpcyjnych 4. 1. Ogólna charakterystyka uwarunkowań zewnętrznych 4. 2. Metody badania uwarunkowań makroekonomicznych 4. 2. 1. Istota uwarunkowań 4. 2. 2. Badania wydatków ludności przez E. Engla 4. 2. 3. Badania wydatków ludności przez L. Tornquista 4. 2. 4. Badania dynamiczne i statyczne4. 3. Metody badania uwarunkowań mikroekonomicznych 4. 3. 1. Cechy uwarunkowań 4. 3. 2. Wpływ deklarowany 4. 3. 3. Wpływ rzeczywisty 4. 4. Metody badania uwarunkowań społeczno-kulturowych 4. 4. 1. Cechy uwarunkowań 4. 4. 2. Liderzy opinii 4. 5. Metody badania uwarunkowań środowiskowych 4. 5. 1. Charakterystyka uwarunkowań 4. 5. 2. Zatłoczenie w punktach sprzedaży Rozdział 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych5. 1. Nabywca dóbr inwestycyjnych i przedmiot jego zakupów 5. 1. 1. Nabywca dóbr inwestycyjnych 5. 1. 2. Dobra inwestycyjne 5. 1. 3. Rodzaje zakupów dóbr inwestycyjnych 5. 1. 4. Grupa decyzyjna 5. 1. 5. Badania nabywców 5. 2. Modele postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych 5. 2. 1. Modele proste 5. 2. 2. Modele złożone 5. 3. Ogólna charakterystyka uwarunkowań5. 4. Metody badania uwarunkowań wewnętrznych 5. 4. 1. Złożoność uwarunkowań 5. 4. 2. Projektowanie badań 5. 4. 3. Dobór próby 5. 4. 4. Zbieranie danych 5. 4. 5. Analiza i interpretacja danych 5. 5. Metody badania uwarunkowań zewnętrznych 5. 5. 1. Przedmiot badania 5. 5. 2. Zbieranie danych 5. 5. 3. Analiza danych Rozdział 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa 6. 1. Rynek i jego elementy 6. 2. Metody badania popytu 6. 2. 1. Definicja popytu 6. 2. 2. Popyt efektywny 6. 2. 3. Popyt potencjalny 6. 2. 4. Elastyczność popytu 6. 3. Metody badania podaży 6. 3. 1. Definicja podaży 6. 3. 2. Podaż efektywna 6. 3. 3. Podaż potencjalna 6. 3. 4. Elastyczność podaży 6. 4. Badanie pojemności i chłonności rynku6. 4. 1. Charakterystyka zakresów pojęć6. 4. 2. Metody badania pojemności 6. 4. 3. Metody badania chłonności 6. 5. Badania koniunktury 6. 5. 1. Przedmiot badań 6. 5. 2. Metody zbierania danych 6. 5. 3. Metody analizy danych Rozdział 7. Badania segmentacyjne rynku 7. 1. Przedmiot i etapy badań 7. 1. 1. Przedmiot badań 7. 1. 2. Etapy badań 7. 2. Projektowanie badań segmentacyjnych7. 2. 1. Określenie problemów badawczych 7. 2. 2. Określenie źródeł informacji 7. 2. 3. Budowa instrumentów pomiarowych7. 2. 4. Sporządzenie planu i kosztorysu7. 3. Metody zbierania danych 7. 3. 1. Źródła wtórne 7. 3. 2. Źródła pierwotne 7. 4. Metody analizy i interpretacji danych 7. 4. 1. Metody analizy 7. 4. 2. Metody interpretacji Rozdział 8. Metody badania konkurencji 8. 1. Projektowanie i organizacja badań 8. 1. 1. Opracowanie projektu badania 8. 1. 2. Organizacja badań 8. 2. Metody zbierania danych o konkurencji8. 2. 1. Wewnętrzne źródła wtórne 8. 2. 2. Zewnętrzne źródła wtórne 8. 2. 3. Wewnętrzne źródła pierwotne 8. 2. 4. Zewnętrzne źródła pierwotne 8. 3. Redukcja i analiza danych 8. 3. 1. Redukcja danych 8. 3. 2. Analiza danych 8. 4. Interpretacja danych i wykorzystanie wyników8. 4. 1. Interpretacja danych 8. 4. 2. Wykorzystanie wyników Rozdział 9. Badania rynków zagranicznych 9. 1. Przygotowanie badań 9. 1. 1. Przedmiot badań 9. 1. 2. Dobór prób 9. 1. 3. Budowa instrumentów pomiarowych..9. 2. Metody zbierania danych 9. 2. 1. Źródła wtórne 9. 2. 2. Źródła pierwotne 9. 2. 3. Internet 9. 3. Analiza danych i prezentacja wyników9. 3. 1. Metody analizy danych 9. 3. 2. Prezentacja wyników Bibliografia Indeks rzeczowy

Kod wydawnictwa: 83-208-1657-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl