Dodano produkt do koszyka

Promocja

CZYNNIKI KSZTAŁTOWANIA DECYZJI FINANSOWYCH KONSUMENTÓW W TEORII I PRAKTYCE

CZYNNIKI KSZTAŁTOWANIA DECYZJI FINANSOWYCH KONSUMENTÓW W TEORII I PRAKTYCE

HEORHIY CHEREVKO

Wydawnictwo: UNIWERSYTET RZESZOWSKI

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7996-985-2
 
161 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
 

Tematyka opracowania dotyczy bardzo istotnego zagadnienia, jakim są decyzje finansowe konsumentów oraz determinujące je czynniki. Znaczenie tego zagadnienia tkwi w tym, iż podejmowanie decyzji jest nieodłącznym elementem życia każdego człowieka. (...) Ze względu na wzrost poziomu życia oczekiwania, jak i preferencje nabywców są nie tylko coraz wyższe, ale i bardziej zindywidualizowane. Jednocześnie procesy zmian w tym zakresie cechuje wysoka dynamika. W rezultacie są one znacznie trudniej przewidywalne. Wobec bogatej i rozwijającej się oferty rynkowej swoboda wyboru dóbr oraz usług przez nabywców również się poszerza. (...)
Czynniki determinujące zachowanie nabywców stanowią przedmiot badań przedstawicieli wielu dyscyplin nauki, zwłaszcza ekonomistów, psychologów i socjologów. (...) Jest to wiedza szczególnie cenna dla przedsiębiorców, którzy, chcąc osiągnąć sukces na rynku, muszą poznać potrzeby konsumentów oraz czynniki wpływające na ich procesy decyzyjne. (...)
Monografia dostarcza istotnych informacji na temat potrzeb klientów oraz uwarunkowań podejmowanych przez nich decyzji finansowych. (...) Wyniki badań mogą być użyteczne dla podmiotów gospodarczych podczas opracowywania odpowiedniej strategii marketingowej.
Podjęta problematyka jest ważna nie tylko dla przedsiębiorców, chcących wpływać na swoich konsumentów i zachęcać ich do zakupów, ale także dla konsumentów, którzy powinni być świadomi dokonywanych wyborów i nie ulegać manipulacjom ze strony sprzedawców. (...)
Pod względem merytorycznym pracę oceniam pozytywnie. Jest ona uporządkowana, logiczna i dostarcza szerokiej wiedzy na temat czynników, które oddziałują na podejmowanie decyzji finansowych przez konsumentów.

Z recenzji dr hab. inż. Elżbiety Szymańskiej, prof. SGGW

SPIS TREŚCI

Od autora

Wstęp

Rozdział I. Teoretyczne i metodyczne podstawy badania czynników wpływających na decyzje finansowe konsumentów
1.1. Pojęcie konsumenta i istota decyzji finansowych konsumenta w naukach ekonomicznych
1.2. Typy i modele zachowania konsumenta
1.3. Potrzeby konsumenta jako podstawa jego zachowania i bariery przy podejmowaniu decyzji finansowych
1.4. Czynniki wpływające na proces decyzyjny konsumentów
1.5. Metoda badania naukowego czynników wpływających na decyzje finansowe konsumentów

Rozdział II. Województwo podkarpackie miejscem podejmowania decyzji o charakterze finansowym przez konsumenta w skali regionalnej
2.1. Ogólna charakterystyka województwa podkarpackiego
2.2. Rozwój społeczno-gospodarczy Podkarpacia
2.3. Warunki regionalne jako czynniki determinujące podejmowanie decyzji finansowych przez konsumenta na Podkarpaciu

Rozdział III. Analiza i ocena czynników wpływających na decyzje o charakterze finansowym przez konsumenta na Podkarpaciu w świetle badań
3.1. Organizacja badań własnych i charakterystyka respondentów
3.2. Identyfikacja hierarchii potrzeb podkarpackich konsumentów w świetle wyników badań ankietowych
3.3. Klasyfikacja czynników postępowania konsumentów na Podkarpaciu w procesie podejmowania decyzji - wyniki badań empirycznych

Podsumowanie i wnioski

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Kod wydawnictwa: 978-83-7996-985-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl