Dodano produkt do koszyka

Promocja

POMIAR I ANALIZA WARTOŚCI DLA KLIENTA W OBSZARZE OSZCZĘDZANIA I INWESTOWANIA ASPEKTY METODOLOGICZNE

POMIAR I ANALIZA WARTOŚCI DLA KLIENTA W OBSZARZE OSZCZĘDZANIA I INWESTOWANIA ASPEKTY METODOLOGICZNE

red.ADAM SAGAN

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7252-647-2

142 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013

Opracowanie pt. Pomiar i analiza wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania. Aspekty metodologiczne jest podsumowaniem trzyletniego projektu badawczego związanego z pomiarem i analizą wartości dla klienta na rynku zintegrowanym. Projekt ten stanowił kontynuację badań nad wartością dla klienta na rynku konsumpcyjnym. Problematyka wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania jest stosunkowo rzadko podejmowana w badaniach dotyczących wartości dla klienta, które są ograniczone zwykle do analizy zachowań konsumpcyjnych na rynku dóbr i usług. Kształtowanie wartości dla klienta (value for the customer) jest najczęściej związane z oceną relacji między korzyściami a kosztami wynikającymi z wyborów poszczególnych kategorii produktowych na określonych rynkach branżowych. Współcześnie źródeł wartości poszukuje się jednak także w zachowaniach pozakonsumpcyjnych, np. w oszczędzaniu i inwestowaniu zasobów konsumenta, takich jak pieniądze, czas, energia czy wolne zasoby środowiskowe będące w dyspozycji konsumentów.ze Wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1ISTOTA I ŹRÓDŁA WARTOŚCI NA RYNKU DETALICZNYCHPRODUKTÓW FINANSOWYCH1.1. Źródła wartości na rynku finansowym - podej ście klasyczne1.2. Behawioralne ujęcie wartości produktów na rynku finansowym1.3. Przesłanki kształtowania wartości na rynku finansowym

Rozdział 2WYMIARY WARTOŚCI DLA KLIENTA W OBSZARZE OSZCZĘDZANIA I INWESTOWANIA2.1. Oszczędzanie finansowe2.2. Wymiary wartości oszczędzania rzeczowego2.3. Wymiary wartości inwestowania finansowego2.4. Wymiary inwestowania rzeczowego2.4.1. Cele inwestowania rzeczowego2.4.2. Inwestowanie rzeczowe na przykładzie dzieł sztuki2.5. Wymiary wartości dla klienta na rynku inwestycji w ziemięi nieruchomości

Rozdział 3CHARAKTERYSTYKA PRÓBY I NARZĘDZI POMIARU3.1. Charakterystyka próby i rozkładów odpowiedzi3.2. Analiza rzetelności skal i ocena struktury czynnikowej wartościdla klientów

Rozdział 4ANALIZA ASOCJACJI MIĘDZY POZYCJAMI WEDŁUG LISTYWARTOŚCI LOVRozdział 5ANALIZA ŁAŃCUCHÓW ŚRODKÓW-CELÓW W STRUKTURZE SZCZĘDZANIA I INWESTOWANIA1. Analiza skali V Thurstone‘-a2. Środki i cele w strukturze oszczędzania i inwestowania3. Ocena porównawcza modeli strukturalnych łańcuchów środków-celów4. Model Rascha wymiarów oszczędzania i inwestowania5. Analiza przekrojowa celów oszczędzania i inwestowaniaRozdział 6ANALIZA SIECIOWA WARTOŚCI DLA KLIENTA W OBSZARZE SZCZĘDZANIA I INWESTOWANIA1. Analiza sieci na podstawie wskaźników sieciowych - ujęcie hierarchiczne.2. Identyfikacja struktury sieci w obszarze oszczędzania i inwestowania3. Analiza sieci ego dla stwierdzeń skali LikertaAneks: Kwestionariusz ankietyLiteratura

Kod wydawnictwa: 978-83-7252-647-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl