MARKETING NIE STOI W MIEJSCU NOWE SPOJRZENIE NA ZYSKI WZROST I ODNOWĘ
PHILIP KOTLER, DIPAK C. JAIN, SUVIT MAESINCEE
Wydawnictwo: PLACET
Cena: 42.00 zł
37.80 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-85428-76-3
format: A5 oprawa: twarda Rok wydania: 2002 |
|
Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.
SPIS TREŚCI
Wstęp
CZEśĆ PIERWSZA
DOSTOSOWANIE MARKETINGU DO POTRZEB GOSPODARKI CYFROWEJ1. Pozycjonowanie marketingu jako stymulator
gospodarki cyfrowej2. Formułowanie strategii odnowy rynku
CZEśĆ DRUGA
TWORZENIE PLATFORM KONKURENCYJNYCH3. Identyfikowanie możliwości rynkowych4. Projektowanie efektywnych ofert rynkowych5. Projektowanie struktury działalności6. Projektowanie infrastruktury i możliwości działalności7. Projektowanie działań marketingowych8. Projektowanie metod działania9. Osiąganie zysków i wzrostu dzięki odnowie marketingu
Noty o autorach
Przypisy
Indeks
Kod wydawnictwa: 83-85428-76-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.