Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW ZAGADNIENIA WYBRANE DLA INŻYNIERÓW

MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW ZAGADNIENIA WYBRANE DLA INŻYNIERÓW

JOLANTA STASZEWSKA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA ŚLĄSKA

Cena: 31.40 zł 28.26 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7335-525-5

151 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008

Niniejsza pozycja stanowi przegląd podstawowych informacji z obszaru marketingu. Jej lektura wymaga zapoznania się z literaturą uzupełniającą oraz pozyskania dodatkowych doświadczeń praktycznych. Może jednak stanowić bazę informacyjną dla studentów i pracowników przedsiębiorstw.W książce poruszono zagadnienia odnoszące się do działalności marketingowej organizacji zyskownych, przedstawiając rolę marketingu na rynku, zarządzanie marketingiem, narzędzia marketingu oraz poruszono kwestię badań marketingowych.W części pierwszej autorka określiła warunki zastosowania marketingu, wskazując na zasady funkcjonowania rynku.Część odnosząca się do polityki produktu objęła zagadnienia, określające istotę produktu marketingowego, jego strukturę, cykl życia oraz możliwości wprowadzania innowacji.W części dotyczącej polityki cenowej autorka informuje o czynnikach warunkujących cenę oraz technikach i strategiach cenowych. W kwestii dystrybucji poruszono tematykę dotyczącą kanałów dystrybucji, strategii dystrybucyjnej oraz ogólnych zasad procesu logistycznego firmy.Część odnosząca się do promocji zawiera informacje na temat istoty promocji, form i środków promowania, planowania promocji oraz zasad budowania skutecznego mixu promocyjnego.

SPIS TREŚCI

Przedmowa

1. ROLA MARKETINGU NA RYNKU1.1. Istota marketingu1.2. Rynek i jego cechy1.3. Kryteria podziału i rodzaje rynku1.4. Otoczenie marketingowe1.5. Rynek konsumentów1.6. Rynek przedsiębiorstw1.7. Segmentacja rynku2. POLITYKA PRODUKTU2.1. Charakterystyka produktu marketingowego2.2. Marka jako cecha produktu2.3. Właściwości asortymentu i opakowania produktu2.4. Rozwój produktu i Innowacyjność produktowa3. POLITYKA CENOWA3.1. Czynniki cenotwórcze3.2. Metody ustalania ceny3.3. Strategia cenowa4. DYSTRYBUCJA PRODUKTU MARKETINGOWEGO4.1. Dystrybucja, kanały dystrybucyjne, pośrednicy4.2. Strategie dystrybucyjne4.3. Główne założenia procesu logistycznego5. POLITYKA PROMOCJI5.1. Istota, funkcje i cele komunikacji marketingowej5.2. Promocja mix -rodzaje przekazów5.3. Planowanie komunikacji marketingowej5.4. Ocena działalności promocyjnej6. BADANIA MARKETINGOWE6.1. Rola informacji dla zarządzania.6.2. Informacja w badaniach marketingowych6.3. Etapy badania marketingowego6.4. Organizacja badań marketingowych i pomiary marketingu7. ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM7.1. Funkcje i proces zarządzania marketingiem7.2. Planowanie w marketingu7.3. Organizacja marketingu7.4. Motywowanie pracowników i kontrola działalności marketingowej7.1.ZAŁĄCZNIKMarketing w praktyce - przykłady z raportów badawczychLista podstawowych zagadnień z zakresu marketinguPrzykłady zadań praktycznych przeznaczonych do samodzielnego opracowania:w grupach projektowychBIBLIOGRAFIASPIS TABEL I RYSUNKÓW

Kod wydawnictwa: 978-83-7335-525-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl