Dodano produkt do koszyka

Promocja

KONSUMENCKIE PREFERENCJE I OCENA JAKOŚCI CZEKOLADY

KONSUMENCKIE PREFERENCJE I OCENA JAKOŚCI CZEKOLADY

MAŁGORZATA LOTKO, ALEKSANDER LOTKO, KAROLINA MACHNIO

Wydawnictwo: UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-HUMANISTYCZNY W RADOMIU

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7351-907-7
 
144 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
 

Konsumenci lubig i kupuję słodycze. Wśród nich najpopularniejsza jest czekolada. Choć rynek słodyczy jest pod silnym wpływem trendu prozdrowotnego, to nie odchodzi od "przyjemnościowego" charakteru. Jak walczyć o konsumenta na tym bardzo konkurencyjnym rynku? Czy istnieje przepis na sukces? Te problemy z praktyki marketingu w niniejszej ksigżce starano się ująć naukowo. Scharakteryzowano czekoladę jako produkt i towar. Przeanalizowano polski rynek czekolady. Zaprezentowano wyniki badania empirycznego w zakresie oceny jakości czekolady, kształtowania wyborów konsumentów oraz segmentacji rynku. Monografia może stanowić przydatny materiał dla menedżerów i specjalistów do spraw marketingu w branży spożywczej, a także studentów kierunków zwigzanych z zarządzaniem jakością, marketingiem, towaroznawstwem, technologia żywności i żywienia.

SPIS TREŚCI

WSTĘP

1. CHARAKTERYSTYKA CZEKOLADY
1.1. HISTORIA CZEKOLADY
1.2. PROCES TECHNOLOGICZNY WYTWARZANIA CZEKOLADY
1.3. WŁAŚCIWOŚCI PROZDROWOTNE CZEKOLADY
1.4. KLASYFIKACJE CZEKOLADY

2. PODSTAWY OCENY JAKOŚCI ŻYWNOŚCI
2.1. BADANIA SENSORYCZNE
2.2. BADANIA FIZYKOCHEMICZNE
2.3. WYMAGANIA JAKOŚCIOWE DLA CZEKOLADY

3. ANALIZA POLSKIEGO RYNKU CZEKOLADY
3.1. WIELKOŚĆ I STRUKTURA ASORTYMENTOWA RYNKU
3.2. STRUKTURA PODMIOTOWA RYNKU I GŁÓWNI GRACZE
3.3. TRENDY I PRZYSZŁOŚĆ RYNKU
3.4. BARIERY ROZWOJU RYNKU

4. METODYKA BADANIA EMPIRYCZNEGO I STRUKTURA PRÓBY
4.1. PREZENTACJA METODYKI BADANIA
4.2. PREZENTACJA STRUKTURY PRÓBY

5. ANALIZA I DYSKUSJA WYNIKÓW BADANIA EMPIRYCZNEGO
5.1. ANALIZA OBECNEGO STANU ZAGADNIENIA W LITERATURZE
5.2. IDENTYFIKACJA PREFERENCJI I ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW NA RYNKU CZEKOLAD
5.3. ZRÓŻNICOWANIE PREFERENCJI I ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW DOTYCZĄCYCH CZEKOLAD WZGLĘDEM ICH CHARAKTERYSTYK FORMALNYCH
5.4. OCENA CZEKOLADY MLECZNEJ PRZEZ DOROSŁYCH
5.5. ZRÓŻNICOWANIE OCENY CZEKOLADY MLECZNEJ PRZEZ DOROSŁYCH WZGLĘDEM ICH PROFILI
5.6. OCENA CZEKOLADY MLECZNEJ PRZEZ DZIECI
5.7. SEGMENTACJA KONSUMENTÓW

PODSUMOWANIE I WNIOSKI
WNIOSKI Z BADANIA
OGRANICZENIA BADAWCZE
KIERUNKI DALSZYCH BADAŃ

BIBLIOGRAFIA

SPIS RYSUNKÓW

SPIS TABEL

STRESZCZENIE

ABSTRACT

ZAŁĄCZNIK 1 - KARTA IDENTYFIKACJI PREFERENCJI I ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW NA RYNKU CZEKOLADY

ZAŁĄCZNIK 2 - KARTA OCENY CZEKOLADY MLECZNEJ PRZEZ DOROSŁYCH

ZAŁĄCZNIK 3 - KARTA OCENY CZEKOLADY MLECZNEJ PRZEZ DZIECI

Kod wydawnictwa: 978-83-7351-907-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl