KONSUMENCKIE PREFERENCJE I OCENA JAKOŚCI CZEKOLADY
MAŁGORZATA LOTKO, ALEKSANDER LOTKO, KAROLINA MACHNIO
Wydawnictwo: UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-HUMANISTYCZNY W RADOMIU
Cena: 34.90 zł brutto
- Paczkomaty InPost 16.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7351-907-7
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2021 |
|
![]() |
Konsumenci lubig i kupuję słodycze. Wśród nich najpopularniejsza jest czekolada. Choć rynek słodyczy jest pod silnym wpływem trendu prozdrowotnego, to nie odchodzi od "przyjemnościowego" charakteru. Jak walczyć o konsumenta na tym bardzo konkurencyjnym rynku? Czy istnieje przepis na sukces? Te problemy z praktyki marketingu w niniejszej ksigżce starano się ująć naukowo. Scharakteryzowano czekoladę jako produkt i towar. Przeanalizowano polski rynek czekolady. Zaprezentowano wyniki badania empirycznego w zakresie oceny jakości czekolady, kształtowania wyborów konsumentów oraz segmentacji rynku. Monografia może stanowić przydatny materiał dla menedżerów i specjalistów do spraw marketingu w branży spożywczej, a także studentów kierunków zwigzanych z zarządzaniem jakością, marketingiem, towaroznawstwem, technologia żywności i żywienia.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
1. CHARAKTERYSTYKA CZEKOLADY
1.1. HISTORIA CZEKOLADY
1.2. PROCES TECHNOLOGICZNY WYTWARZANIA CZEKOLADY
1.3. WŁAŚCIWOŚCI PROZDROWOTNE CZEKOLADY
1.4. KLASYFIKACJE CZEKOLADY
2. PODSTAWY OCENY JAKOŚCI ŻYWNOŚCI
2.1. BADANIA SENSORYCZNE
2.2. BADANIA FIZYKOCHEMICZNE
2.3. WYMAGANIA JAKOŚCIOWE DLA CZEKOLADY
3. ANALIZA POLSKIEGO RYNKU CZEKOLADY
3.1. WIELKOŚĆ I STRUKTURA ASORTYMENTOWA RYNKU
3.2. STRUKTURA PODMIOTOWA RYNKU I GŁÓWNI GRACZE
3.3. TRENDY I PRZYSZŁOŚĆ RYNKU
3.4. BARIERY ROZWOJU RYNKU
4. METODYKA BADANIA EMPIRYCZNEGO I STRUKTURA PRÓBY
4.1. PREZENTACJA METODYKI BADANIA
4.2. PREZENTACJA STRUKTURY PRÓBY
5. ANALIZA I DYSKUSJA WYNIKÓW BADANIA EMPIRYCZNEGO
5.1. ANALIZA OBECNEGO STANU ZAGADNIENIA W LITERATURZE
5.2. IDENTYFIKACJA PREFERENCJI I ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW NA RYNKU CZEKOLAD
5.3. ZRÓŻNICOWANIE PREFERENCJI I ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW DOTYCZĄCYCH CZEKOLAD WZGLĘDEM ICH CHARAKTERYSTYK FORMALNYCH
5.4. OCENA CZEKOLADY MLECZNEJ PRZEZ DOROSŁYCH
5.5. ZRÓŻNICOWANIE OCENY CZEKOLADY MLECZNEJ PRZEZ DOROSŁYCH WZGLĘDEM ICH PROFILI
5.6. OCENA CZEKOLADY MLECZNEJ PRZEZ DZIECI
5.7. SEGMENTACJA KONSUMENTÓW
PODSUMOWANIE I WNIOSKI
WNIOSKI Z BADANIA
OGRANICZENIA BADAWCZE
KIERUNKI DALSZYCH BADAŃ
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL
STRESZCZENIE
ABSTRACT
ZAŁĄCZNIK 1 - KARTA IDENTYFIKACJI PREFERENCJI I ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW NA RYNKU CZEKOLADY
ZAŁĄCZNIK 2 - KARTA OCENY CZEKOLADY MLECZNEJ PRZEZ DOROSŁYCH
ZAŁĄCZNIK 3 - KARTA OCENY CZEKOLADY MLECZNEJ PRZEZ DZIECI
Kod wydawnictwa: 978-83-7351-907-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.