Dodano produkt do koszyka

Promocja

KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW

KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW

red.MAREK SOKOŁOWSKI, RADOSŁAW red. SIEROCKI

Wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK

Cena: 43.90 zł 39.51 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7780-015-7
 
314 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011
 

Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów, podobnie jak nowych zjawisk i tendencji w mediach "tradycyjnych", oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe, gdyż jesteśmy świadkami zmian tak dynamicznych, iż często nie nadąża za nimi refleksja naukowa. Dlatego z wielkim uznaniem podejmują się recenzji publikacji, która z racji swej problematyki poszerza dorobek polskiego medioznawstwa o nowe badania, analizy i teorie dotyczące nowych mediów i "tradycyjnej" telewizji.

Z recenzji prof. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz

SPIS TREŚCI

Radosław Sierocki, Marek SokołowskiWstępCZĘŚĆ I Nowe mediaBogdan GębskiEkstensje i ekskluzje współczesnego człowiekaJakub NowakDlaczego nie nowa (cyfrowa) sfera publiczna?Ograniczenia dotyczące funkcjonowania Internetu jako przestrzeni publicznej debaty u progu drugiej dekady XXI wiekuJerzy BiniewiczO agresji w mediach i o ich agresywności słów kilkaMiłosz Babecki "Frontier homestead"?o negatywnym potencjale modelowania przynależności w InternecieJolanta Chwastyk-KowalczykSposoby e-komunikowania społeczności polskiej na Wyspach Brytyjskichi w Irlandii jako przedłużenie krajowego systemu medialnegoBarbara Koc-Kozłów iec, Anna KoperJęzyk perswazji czy manipulacji stosowany w komunikatachmarketingowychKatarzyna CharkowskaSeksting - moda na autopornografię wśród współczesnej polskiej młodzieżyRoman GrzejszczakInternet a świat polityki - fenomen Krzysztofa KononowiczaGrażyna Pietruszewska-KobielaJęzyk nowych mediów i język nowej literatury.CZĘŚĆ IITelewizja w nowej rzeczywistości medialnej XXI wieku: analizy i interpretacjeKatarzyna KonarskaMiędzy przeszłością a przyszłością - rozważania wokół problemutożsamości mediów publicznych w PolsceMaciej BiałasSongi misjonarza. Obraz kultury muzycznej w polskiej telewizji publicznejpolska telewizja publiczna jako kultura muzycznaOlga Dąbrowska-CendrowskaPolska telewizja śniadaniowa - podobieństwa i różnicemiędzy programem "Pytanie na Śniadanie" emitowanymprzez telewizyjną dwójkę a komercyjnym "Dzień Dobry TVN"Stanisław Dunin-WilczyńskiSuspens w newsie telewizyjnymMagdalena Golińska-Konecko"Telewizja dla dziennikarzy" - kryzys publicznej telewizji w Polsceczy dziennikarstwo czasów kryzysu?Judyta PerczakReklama w życiu codziennym. Kto i jak nami manipuluje?Noty o autorach.

Kod wydawnictwa: 978-83-7780-015-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl