KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW
red.MAREK SOKOŁOWSKI, RADOSŁAW red. SIEROCKI
Wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK
Cena: 43.90 zł
39.51 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7780-015-7
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2011 |
|
Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów, podobnie jak nowych zjawisk i tendencji w mediach "tradycyjnych", oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe, gdyż jesteśmy świadkami zmian tak dynamicznych, iż często nie nadąża za nimi refleksja naukowa. Dlatego z wielkim uznaniem podejmują się recenzji publikacji, która z racji swej problematyki poszerza dorobek polskiego medioznawstwa o nowe badania, analizy i teorie dotyczące nowych mediów i "tradycyjnej" telewizji.
Z recenzji prof. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
SPIS TREŚCI
Radosław Sierocki, Marek SokołowskiWstępCZĘŚĆ I Nowe mediaBogdan GębskiEkstensje i ekskluzje współczesnego człowiekaJakub NowakDlaczego nie nowa (cyfrowa) sfera publiczna?Ograniczenia dotyczące funkcjonowania Internetu jako przestrzeni publicznej debaty u progu drugiej dekady XXI wiekuJerzy BiniewiczO agresji w mediach i o ich agresywności słów kilkaMiłosz Babecki "Frontier homestead"?o negatywnym potencjale modelowania przynależności w InternecieJolanta Chwastyk-KowalczykSposoby e-komunikowania społeczności polskiej na Wyspach Brytyjskichi w Irlandii jako przedłużenie krajowego systemu medialnegoBarbara Koc-Kozłów iec, Anna KoperJęzyk perswazji czy manipulacji stosowany w komunikatachmarketingowychKatarzyna CharkowskaSeksting - moda na autopornografię wśród współczesnej polskiej młodzieżyRoman GrzejszczakInternet a świat polityki - fenomen Krzysztofa KononowiczaGrażyna Pietruszewska-KobielaJęzyk nowych mediów i język nowej literatury.CZĘŚĆ IITelewizja w nowej rzeczywistości medialnej XXI wieku: analizy i interpretacjeKatarzyna KonarskaMiędzy przeszłością a przyszłością - rozważania wokół problemutożsamości mediów publicznych w PolsceMaciej BiałasSongi misjonarza. Obraz kultury muzycznej w polskiej telewizji publicznejpolska telewizja publiczna jako kultura muzycznaOlga Dąbrowska-CendrowskaPolska telewizja śniadaniowa - podobieństwa i różnicemiędzy programem "Pytanie na Śniadanie" emitowanymprzez telewizyjną dwójkę a komercyjnym "Dzień Dobry TVN"Stanisław Dunin-WilczyńskiSuspens w newsie telewizyjnymMagdalena Golińska-Konecko"Telewizja dla dziennikarzy" - kryzys publicznej telewizji w Polsceczy dziennikarstwo czasów kryzysu?Judyta PerczakReklama w życiu codziennym. Kto i jak nami manipuluje?Noty o autorach.
Kod wydawnictwa: 978-83-7780-015-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.