Dodano produkt do koszyka

Promocja

WYKORZYSTANIE BEACONÓW W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

WYKORZYSTANIE BEACONÓW W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

MARIA BAJAK

Wydawnictwo: PWE

Cena: 49.90 zł 39.42 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-208-2463-6
 
184 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
 

Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.

Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi:
- jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
- jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii,
- w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
- jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
- jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.

Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Rola komunikacji marketingowej pomiędzy przedsiębiorstwem
a konsumentem
1.1. Komunikacja marketingowa - znaczenie i funkcje
1.2. Narzędzia komunikacji marketingowej
1.3. Komunikacja marketingowa jako system zintegrowanych działań
1.4. Nowoczesne formy komunikacji marketingowej

Rozdział 2. Beacony jako narzędzie komunikacji marketingowej
2.1. Beacony jako element koncepcji internetu rzeczy
2.2. Możliwości i uwarunkowania implementacji beaconów w przedsiębiorstwie
2.3. Miejsce beaconów w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa
2.4. Funkcje beaconów w komunikacji marketingowej

Rozdział 3. Beacony w komunikacji marketingowej - kluczowe szanse
i zagrożenia
3.1. Beacony w biznesie społecznie odpowiedzialnym
3.1.1. Miejsce pracy
3.1.2. Rynek
3.1.3. Społeczeństwo
3.1.4. Środowisko naturalne
3.2. Komunikacja marketingowa równych szans a beacony
3.3. Cyberprzestępczość a beacony
3.4. Beacony jako narzędzie inwigilacji
3.5. Pozostałe uwarunkowania wykorzystania beaconów

Rozdział 4. Przedmiot, metodyka i zakres badań własnych
4.1. Cele badań i pytania badawcze
4.2. Metodyka zrealizowanych badań
4.2.1. Badanie o charakterze ilościowym
4.2.2. Badanie o charakterze jakościowym
4.3. Charakterystyka próby badawczej
4.3.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów
4.3.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji

Rozdział 5. Badanie opinii społecznej na temat wykorzystania beaconów
w komunikacji marketingowej
5.1. Opinie respondentów dotyczące nowych technologii w świetle wyników badań
5.1.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów
5.1.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji
5.2. Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem beaconów
5.2.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów
5.2.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji
5.3. Atrakcyjność rozwiązań opartych na beaconach
5.3.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów
5.3.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji
5.4. Rekomendacje na podstawie badań

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Słowniczek najważniejszych pojęć

Kod wydawnictwa: 978-83-208-2463-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl