WYKORZYSTANIE BEACONÓW W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
MARIA BAJAK
Wydawnictwo: PWE
Cena: 49.90 zł
39.42 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-208-2463-6
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2021 |
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.
Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi:
- jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
- jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii,
- w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
- jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
- jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.
Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Rola komunikacji marketingowej pomiędzy przedsiębiorstwem
a konsumentem
1.1. Komunikacja marketingowa - znaczenie i funkcje
1.2. Narzędzia komunikacji marketingowej
1.3. Komunikacja marketingowa jako system zintegrowanych działań
1.4. Nowoczesne formy komunikacji marketingowej
Rozdział 2. Beacony jako narzędzie komunikacji marketingowej
2.1. Beacony jako element koncepcji internetu rzeczy
2.2. Możliwości i uwarunkowania implementacji beaconów w przedsiębiorstwie
2.3. Miejsce beaconów w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa
2.4. Funkcje beaconów w komunikacji marketingowej
Rozdział 3. Beacony w komunikacji marketingowej - kluczowe szanse
i zagrożenia
3.1. Beacony w biznesie społecznie odpowiedzialnym
3.1.1. Miejsce pracy
3.1.2. Rynek
3.1.3. Społeczeństwo
3.1.4. Środowisko naturalne
3.2. Komunikacja marketingowa równych szans a beacony
3.3. Cyberprzestępczość a beacony
3.4. Beacony jako narzędzie inwigilacji
3.5. Pozostałe uwarunkowania wykorzystania beaconów
Rozdział 4. Przedmiot, metodyka i zakres badań własnych
4.1. Cele badań i pytania badawcze
4.2. Metodyka zrealizowanych badań
4.2.1. Badanie o charakterze ilościowym
4.2.2. Badanie o charakterze jakościowym
4.3. Charakterystyka próby badawczej
4.3.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów
4.3.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji
Rozdział 5. Badanie opinii społecznej na temat wykorzystania beaconów
w komunikacji marketingowej
5.1. Opinie respondentów dotyczące nowych technologii w świetle wyników badań
5.1.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów
5.1.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji
5.2. Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem beaconów
5.2.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów
5.2.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji
5.3. Atrakcyjność rozwiązań opartych na beaconach
5.3.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów
5.3.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji
5.4. Rekomendacje na podstawie badań
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Słowniczek najważniejszych pojęć
Kod wydawnictwa: 978-83-208-2463-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.