JAKOŚĆ PRODUKTÓW I USŁUG - PERSPEKTYWA RYNKU KOMERCYJNEGO I SEKTORA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
red.MICHAŁ KACZMARCZYK
Wydawnictwo: HUMANITAS
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-64788-58-1
143 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016
Zarządzanie jakością stanowi jedno z˙najważniejszych wyzwań współczesnych organizacji, które funkcjonują w˙warunkach rosnącej konkurencji oraz coraz większych wymagań klientów. Podmioty gospodarcze, ale także inne organizacje, w˙tym jednostki sektora administracji publicznej czy non-profit, muszą stale się rozwijać i˙udoskonalać, jak również poszerzać i˙modernizować swoją ofertę dla interesariuszy, tak wewnętrznych, jak i˙zewnętrznych. Jedną z˙dróg do poprawy pozycji konkurencyjnej na rynku może być systemowe zarządzanie jakością. Jeszcze do niedawna działania zmierzające do wdrożenia w˙organizacji systemu zarządzania jakością traktowane były przez wielu menedżerów jako niepotrzebny wydatek i˙biurokratyczne obciążenie. Dziś coraz częściej postrzegane są w˙kategoriach inwestycji - nie tylko przydatnej, ale wręcz niezbędnej do efektywnego funkcjonowania organizacji w˙długiej perspektywie strategicznej. System zarządzania jakością jest złożonym systemem zarządzania informacją i˙wiedzą na temat procesów oraz środowiska działania organizacji. Dzięki niemu organizacja potrafi się samodoskonalić, dostosowywać do wyzwań współczesności, oczekiwań klientów, potrzeb rynków.Zarządzanie jakością pozwala organizacji uczyć się - pomaga nabywać wiedzę i odpowiednio ją transferować, dostrzegać problemy i˙ wyzwania, unikać błędów, eliminować ryzyka, dzielić się osiągnięciami z˙ otoczeniem. Zarządzanie jakością spaja wszystkie funkcje organizacji, w˙tym zwłaszcza te mające bezpośredni wpływ na jakość obsługi klienta i˙poziom jego satysfakcji w˙relacjach z˙organizacją. Dotyczy to zarówno organizacji komercyjnych, jak i˙publicznych, wszak - jak słusznie zauważa Tomasz Białas - wymogi gospodarki rynkowej stworzyły przestrzeń dla ekonomizacji działania organizacji publicznych i˙wdrażania w˙nich metod i˙technik zarządzania znanych sektorowi biznesu.Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w˙organizacjach różnych typów.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Eugeniusz Wojciechowski
Modele zarządzania w˙administracji publicznej
Katarzyna Celarek, Izabela Stańczyk
Rola klimatu organizacyjnego w˙zarządzaniu pracownikami
na przykładzie wybranej jednostki administracji publicznej
Zofia Dolewka
Opłaty lokalne w˙dużych miastach Polski
Marek Wojciechowski
Problem nadmiernej administracji publicznej w˙Polsce
Magdalena Kalisiak-Mędelska
Logistyka informacji publicznej w˙jednostce samorządu terytorialnego
Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel
Praktyka badań satysfakcji klienta w˙urzędach administracji samorządowej
Sabina Ren, Michał Szerwiński
Zintegrowany System Zarządzania w˙Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim
w˙Gorzowie Wielkopolskim
Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys
Wybrane aspekty zarządzania jakością procesów innowacyjnych
w˙sektorze mikro-, małych i˙średnich przedsiębiorstw
Michał Kaczmarczyk
Program "Przedsiębiorstwo Przyszłości" jako narzędzie ewaluacji
i˙budowania marki rynkowej firm z˙wykorzystaniem atrybutów jakościowy
Kod wydawnictwa: 978-83-64788-58-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.