Dodano produkt do koszyka

Promocja

JAKOŚĆ DERMOKOSMETYKÓW W OCENIE KONSUMENTÓW I EKSPERTÓW

JAKOŚĆ DERMOKOSMETYKÓW W OCENIE KONSUMENTÓW I EKSPERTÓW

PAULINA MALINOWSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU

Cena: 47.90 zł 43.11 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8211-021-0

268 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Zasadniczym celem pracy jest zidentyfikowanie i ocena różnicy w jakości dermokosmetyków w porównaniu do kosmetyków, przy uwzględnieniu cech produktów, oczekiwań i decyzji zakupowych konsumentów oraz opinii eksperckich.
Do zrealizowania szczegółowych celów pracy i zweryfikowania hipotez badawczych wykorzystano metodę analizy produktowej, wywiady indywidualne kwestionariuszowe bezpośrednie z konsumentami oraz ekspertami z branży kosmetycznej, jak również sensoryczne badania analityczne i konsumenckie.
Wnioski z przeprowadzonych badań z jednej strony mogą pomóc rozwiać pewne wątpliwości konsumentów dotyczące dermokosmetyków, z drugiej -mogą być użyteczne dla przedsiębiorstw w zakresie zarządzania jakością i komunikacją marketingową tych produktów. Mogą być szczególnie przydatne w działach jakości, badań i rozwoju, regulacji prawnych oraz marketingu w projektowaniu i wprowadzaniu na rynek nowych dermokosmetyków, zarówno spełniających wymagania jakościowe i regulacyjne, jak i zaspokajających wysokie oczekiwania konsumentów.
Poruszony w niniejszej pracy problem badawczy wchodzi w zakres nauk o zarządzaniu i jakości.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie - koncepcja i cel pracy
Rozdział 1
Znaczenie jakości produktów
1.1. Definiowanie pojęcia jakości
1.2. Jakość z punktu widzenia producenta i konsumenta
1.3. Cechy jakościowe produktów kosmetycznych
1.4. Metody badania cech jakościowych produktów kosmetycznych
Rozdział 2
Rynek dermokosmetyków w Polsce - charakterystyka i sposoby komunikowa
nia się przedsiębiorstw z konsumentami
2.1. Pojęcie dermokosmetyku i jego miejsce na rynku aptecznym
2.2. Uwarunkowania funkcjonowania rynku dermokosmetyków w Polsce
2.3. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw oferujących dermokosmetyki na
polskim rynku
2.3.1. Specyfika komunikacji marketingowej przedsiębiorstw oferujących
dermokosmetyki
2.3.2. Komunikowanie jakości dermokosmetyków
Rozdział 3
Analiza problemu tzw. produktów z pogranicza na przykładzie komunikacji
marketingowej dermokosmetyków
3.1. Wprowadzenie do problemu tzw. produktów z pogranicza
3.2. Najczęstsze problemy klasyfikacji produktów kosmetycznych na przykładzie
dermokosmetyków dostępnych w aptekach
3.3. Analiza oświadczeń marketingowych dermokosmetyków i kosmetyków do
pielęgnacji skóry trądzikowej
3.3.1. Cel, materiał i metodyka analizy oświadczeń marketingowych
3.3.2. Zgodność komunikacji marketingowej dermokosmetyków i kosmetyków z ustawodawstwem kosmetycznym
Rozdział 4
Analiza oferty rynkowej producentów dermokosmetyków i kosmetyków prze-
ciwtrądzikowych
4.1. Formy fizykochemiczne dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
4.2. Składniki aktywne dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
Rozdział 5
Rola jakości w procesie zakupu dermokosmetyków
5.1. Charakterystyka badań konsumenckich
5.2. Determinanty wyboru dermokosmetyków w aptece zamiast kosmetyków
w drogerii
5.3. Preferencje konsumenckie dotyczące marek dermokosmetyków
5.4. Determinanty podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentki wybie
rające konkretne dermokosmetyki w aptece
5.5. Jakość jako determinanta w procesie zakupu dermokosmetyków
Rozdział 6
Czynniki określające jakość dermokosmetyków
6.1. Konsumencka ocena czynników określających jakość dermokosmetyków
6.2. Jakość dermokosmetyków według ekspertów z branży kosmetycznej
6.2.1. Charakterystyka badań eksperckich
6.2.2. Opinie ekspertów na temat istnienia różnic między dermokosmetykami
a kosmetykami
6.2.3. Jakość jako cecha odróżniająca dermokosmetyki od kosmetyków
6.2.4. Czynniki określające jakość dermokosmetyków w opinii ekspertów
6.3. Porównanie opinii konsumentek i ekspertów na temat jakości dermokosmetyków
Rozdział 7
Jakość sensoryczna dermokosmetyków i kosmetyków
7.1. Ocena jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków przez przeszkolony zespół oceniających
7.1.1. Charakterystyka i cele sensorycznych badań analitycznych
7.1.2. Ocena wyróżników jakościowych oraz ogólnej jakości dermokosmetyków
7.1.3. Ocena wyróżników jakościowych oraz ogólnej jakości kosmetyków
7.1.4. Porównanie jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków
7.2. Ocena jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków przez panel
konsumencki
7.2.1. Charakterystyka i cele sensorycznych badań konsumenckich
7.2.2. Pożądalność konsumencka dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.3. Preferencje konsumenckie dotyczące dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.4. Zależność między preferencjami konsumentek a ich oceną pożądalno-
ści dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.5. Zależność między zwyczajami zakupowymi a ogólną oceną pożądalno-
ści dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.6. Zależność między najczęściej kupowanymi przez konsumentki marka
mi kremów a ogólną oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.7. Związek między opinią konsumentek na temat cech idealnego kremu
matującego a oceną pożądalności analogicznych wyróżników jakościowych dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.8. Zależność między opinią konsumentek na temat ceny bardzo dobrej
jakości kremu matującego a oszacowanymi i rzeczywistymi cenami badanych dermokosmetyków i kosmetyków
7.3. Porównanie eksperckich i konsumenckich ocen jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków
Podsumowanie
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków
The quality of dermocosmetics in the opinion of consumers and experts
(Summary)

Kod wydawnictwa: 978-83-8211-021-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl