Dodano produkt do koszyka

Promocja

HYBRYDOWE MODELE PREDYKCYJNE W MARKETINGU RELACJI

HYBRYDOWE MODELE PREDYKCYJNE W MARKETINGU RELACJI

MARIUSZ ŁAPCZYŃSKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7252-715-9

204 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny, co wpływa na zawartość czterech kolejnych rozdziałów. Dwa pierwsze zawierają analizę dorobku naukowego w zakresie problematyki budowy modeli predykcyjnych w marketingu relacji z podziałem na poszczególne fazy cyklu życia klienta i etapy modelu ACURA (acquisition, cross-sell, up-sell, retention, advocacy). Dwa kolejne rozdziały mają charakter empiryczny, a znajdują się w nich przykłady hybrydowych modeli predykcyjnych oparte na drzewach klasyfikacyjnych i regułach asocjacyjnych.Głównym celem pracy jest porównanie statycznych hybrydowych modeli predykcyjnych z modelami podstawowymi użytymi w trakcie hybrydyzacji w trzech fazach cyklu życia klienta. W fazie pozyskiwania klienta predykcja dotyczy pozytywnej reakcji internautów na baner reklamowy zamieszczony na stronie portalu społecznościowego. Modele z drugiego etapu odnoszą się do prognozowania sprzedaży krzyżowej i uzupełniającej, natomiast modele z trzeciej fazy cyklu życia - do prognozowania migracji klientów. SPIS TREŚCIWprowadzenieRozdział 1. PROBLEM PREDYKCJIW MARKETINGU RELACJI1.1. Wprowadzenie do marketingu relacji1.1.1. Koncepcja marketingu relacji1.1.2. Obszary zastosowania marketingu relacji1.1.3. Analiza danych w marketingu relacji1.2. CRM a marketing relacji1.3. Wymiary analitycznego CRM1.3.1. Uwagi ogólne1.3.2. Marketing oparty na bazach danych1.3.3. Marketing wspierany danymi1.3.4. Business intelligence1.3.5. Systemy informacji marketingowej1.3.6. Data mining1.4. Zasady budowy modeli predykcyjnych data mining1.4.1. Uwagi ogólne1.4.2. Procedura analityczna data mining1.4.3. Charakterystyka modeli i narzędzi data mining1.4.4. Budowa modeli prognostycznych ze zdefiniowaną a priori zmiennązależną1.5. Podejście hybrydowe w budowie modeli predykcyjnych1.6. Metody oceny modeli predykcyjnychRozdział 2PRZEGLĄD WYBRANYCH OBSZARÓW BADAWCZYCH W ANALITYCZNYM CRM2.1. Cykl życia klienta a model ACURA2.2. Modele pozyskiwania klientów2.2.1. Pozyskiwanie klientów2.2.2. Strategie pozyskiwania nowych klientów2.2.3. Przegląd modeli pozyskania klientów według rynków i branż2.3. Analiza danych transakcyjnych na potrzeby sprzedaży krzyżoweji uzupełniającej2.3.1. Definicja sprzedaży krzyżowej i uzupełniającej2.3.2. Miejsce sprzedaży krzyżowej i uzupełniającej w marketingu relacji2.3.3. Przegląd modeli sprzedaży krzyżowej i uzupełniającej wedługrynków i branż2.4. Lojalność klientów i analiza migracji klientów2.4.1. Migracja a retencja klientów2.4.2. Migracje klientów - definicja i rodzaje2.4.3. Przegląd modeli migracji klientów według rynków i branżRozdział 3MODELE HYBRYDOWE WYKORZYSTUJĄCE DRZEWA KLASYFIKACYJNE3.1. Podejście hybrydowe w budowie modeli pozyskiwania klientów3.1.1. Pozyskiwanie klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych3.1.2. Modele hybrydowe łączące drzewa klasyfikacyjne z analizą skupisk3.2. Model migracji klientów C&RT-logit3.2.1. Model hybrydowy CART-logit3.2.2. Model migracji klientów C&RT-logit - problem niezbilansowanychprób3.2.3. Model migracji klientów C&RT-logit - problem niezbilansowanychprób i wielowariantowych zmiennych niezależnychRozdział 4MODELE HYBRYDOWE WYKORZYSTUJĄCE ASOCJACJE I SEKWENCJE4.1. Modele hybrydowe w analizie koszykowej4.1.1. Reguły asocjacyjne a analiza koszykowa4.1.2. Analiza koszyka zakupów klientów firmy usługowej4.1.3. Modele hybrydowe wykorzystujące reguły asocjacyjne4.2. Analiza wzorców zachowań klientów sklepu intemetowego4.2.1. Analiza wzorców zachowań internautów4.2.2. Sekwencje zachowań klientów sklepu intemetowego4.2.3. Wybrane sposoby wizualizacji sekwencji4.2.4. Modele zachowań klientów intemetowego sklepu z odzieżąZakończenieLiteraturaSpis tabelSpis rysunkówStreszczenie w języku angielskimWykaz prac wydanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie w seriispecjalnej Zeszytów Naukowych: Monografie

Kod wydawnictwa: 978-83-7252-715-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl