Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

STEREOTYPY ORAZ WIZERUNKI KOBIETY I MĘŻCZYZNY W REKLAMIE

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

STEREOTYPY ORAZ WIZERUNKI KOBIETY I MĘŻCZYZNY W REKLAMIE

JAROSŁAW KOŃCZAK

Wydawnictwo: NEWSLINE SP. Z O.O.

Cena: 64.90 zł 58.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-965447-3-5

stron: 237

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2023

 

Ze wstępu:

Wizerunki kobiety i mężczyzny w reklamie to jedne z kluczowych elementów komunikacji, która z założenia ma wpływać na odbiorców, wywołując pożądane przez reklamodawców działania. Bohaterki i bohaterowie reklam nie tylko oferują produkty i usługi, ale również inspirują, edukują, pokazują, jak żyć, jak się zachowywać, co robić, po co to robić, jak myśleć, jakie są najważniejsze wartości. Pomagają nam funkcjonować, rozwiewają wątpliwości, wskazują nowe horyzonty, trendy i zachowania. To z nimi odbiorcy obu płci mają szansę się porównywać, w nich przeglądać się niemal jak w lustrze, ich naśladować, podziwiać, z nimi się identyfikować. Odpowiedni, akceptowany przez odbiorców bohater reklamy zwiększa szanse na pozytywny odbiór marki, prezentowanych produktów i usług, a w konsekwencji ma przełożenie na decyzje zakupowe.

SPIS TREŚCI

Wstęp
1. Stereotypowe role męskie i kobiece w reklamie oraz próby ich przełamania
1.1. Od stereotypów płci do wizerunków w reklamie
1.2. Najczęściej spotykane stereotypy oraz wizerunki kobiece i ich obraz w reklamie
1.3. Najczęściej spotykane stereotypy oraz wizerunki męskie i ich obraz w reklamie
1.4. Negatywny stosunek odbiorców do stereotypizacji
1.5. Womenomics i femvertising
1.6. Dadvertising vs. hunkvertising
1.7. Motywy LGBT w reklamie
2. Role kobiece w reklamie
2.1. Ambitna, samodzielna, niezależna
2.2. Wyzwolona i przełamująca bariery
2.3. „Nieprzewidywalna wariatka” – pełna pomysłów, życia, kreatywna, zaskakująca
2.4. Podróżniczka i sportsmenka
2.5. Przyjaciółka – wspierająca i empatyczna powierniczka
2.6. Twarze kobiecego piękna – kobieta stanowiąca obiekt westchnień oraz gwiazda i ideał
2.7. Kobieta sukcesu
2.8. Gospodyni domowa oraz żona – role wymienne
2.9. Matka i jej różne portrety
2.10. Obiekt seksualny
2.11. „Słodka idiotka” jako filmowy archetyp szczebioczącej, ale niezbyt mądrej
2.12. Stereotypy oraz kobiece JA w reklamie
3. Role męskie w reklamie
3.1. Profesjonalista i szef – mężczyźni, dla których źródłem tożsamości jest praca zawodowa
3.2. Mężczyzna łagodny i inspirujący przyjaciel
3.3. Aktywny mężczyzna bez kompleksów, realizujący siebie jako m.in. sportowiec czy podróżnik
3.4. „Nieprzewidywalny wariat” – pełen pomysłów, życia, kreatywny, zaskakujący
3.5. Mężczyzna bogaty i luksusowy
3.6. Kochanek oraz obiekt seksualny
3.7. Kochający tata
3.8. Męska gospodyni i „nieporadny gapcio”
3.9. Tradycyjny mąż i głowa rodziny
3.10. Macho, seksista i kłamca
3.11. Stereotypy oraz męskie JA w reklamie
4. Kobiece i męskie atrybuty, emocje, marzenia i relacje pomiędzy płciami
4.1. Wygląd kobiety i jej atrakcyjność fizyczna
4.2. Wygląd mężczyzny i jego atrakcyjność fizyczna
4.3. Atrybuty kobiety – cechy charakteru i osobowości
4.4. Atrybuty mężczyzny – cechy charakteru i osobowości
4.5. Emocje kobiety i mężczyzny
4.6. Marzenia i obietnice reklamy
4.7. Relacje pomiędzy kobietami i mężczyznami
5. Faza cyklu rodzinnego kobiety i mężczyzny
5.1. Seniorka i senior
5.2. Kobieta i mężczyzna w późnej dojrzałości
5.3. Młode i dojrzałe rodziny
5.4. Najmłodsza grupa dorosłych – studenci i dorośli uczniowie
6. Reklamowa scenografia i narracja werbalna
6.1. Reklamowa scenografia – otoczenie, w którym przebywają bohaterowie
6.1.1. Scenografia domowa
6.1.2. Scenografia poza domem
6.2. Narrator w reklamie
6.2.1. Dominacja głosu męskiego
6.2.2. Kobieca narracja w reklamie
Podsumowanie
Bibliografia
Wykaz reklam
Spis tabel
Spis wykresów

Kod wydawnictwa: 978-83-965447-3-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl