ENCYKLOPEDIA MARKETINGU DEFINICJE ZASADY METODY
TADEUSZ SZTUCKI
Wydawnictwo: PLACET
Cena: 63.00 zł
56.70 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-85428-32-1
352 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 1998
Książka ta ma służyć lepszemu poznaniu tej wiedzy, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadnień. Książka ta obejmuje w możliwie najszerszym zakresie problematykę teorii i praktyki marketingu, a także zagadnienia niezbędne dla praktycznego stosowania marketingu z dziedziny ekonomii, socjologii, psychologii i zarządzania. Zawiera zbiór definicji i cytatów.
Kod wydawnictwa: 83-85428-32-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.