CONTENT MARKETING WSPÓŁCZESNY PORADNIK PO MARKETINGU TREŚCI wyd.2
MAGDALENA TOBIASZ, WOJCIECH SZYMAŃSKI
Wydawnictwo: NEWSLINE SP. Z O.O.
Cena: 54.90 zł
49.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-938827-8-6
190 stron
format: A5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2019
Content marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści jest nową, ulepszoną wersją książki wydanej w 2016 roku. Specjaliści z zakresu e-marketingu podzielili się swoją rozległą wiedzą i doświadczeniem. Książka powstała z myślą o osobach, które chcą skutecznie zarządzać treścią w internecie.SPIS TREŚCIRozdział I. Historyczne tło współczesnego marketingu Rozdział II. Rozwój marketingu internetowego Rozdział III. Teoretyczna podstawa zarządzania treściąRozdział IV. Okoliczności dwukierunkowej komunikacjiRozdział V. Content marketing w najnowszym wydaniu Rozdział VI. W świecie opowieści, czyli marketing narracyjnyRozdział VII. Rodzaje i formaty content marketingu Rozdział VIII. Kanały dystrybucji content marketinguRozdział IX. Narzędzia warte uwagi
Kod wydawnictwa: 978-83-938827-8-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.