Dodano produkt do koszyka

Promocja

CONTENT MARKETING WSPÓŁCZESNY PORADNIK PO MARKETINGU TREŚCI wyd.2

CONTENT MARKETING WSPÓŁCZESNY PORADNIK PO MARKETINGU TREŚCI wyd.2

MAGDALENA TOBIASZ, WOJCIECH SZYMAŃSKI

Wydawnictwo: NEWSLINE SP. Z O.O.

Cena: 54.90 zł 49.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-938827-8-6

190 stron
format: A5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2019

Content marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści jest nową, ulepszoną wersją książki wydanej w 2016 roku. Specjaliści z zakresu e-marketingu podzielili się swoją rozległą wiedzą i doświadczeniem. Książka powstała z myślą o osobach, które chcą skutecznie zarządzać treścią w internecie.SPIS TREŚCIRozdział I. Historyczne tło współczesnego marketingu Rozdział II. Rozwój marketingu internetowego Rozdział III. Teoretyczna podstawa zarządzania treściąRozdział IV. Okoliczności dwukierunkowej komunikacjiRozdział V. Content marketing w najnowszym wydaniu Rozdział VI. W świecie opowieści, czyli marketing narracyjnyRozdział VII. Rodzaje i formaty content marketingu Rozdział VIII. Kanały dystrybucji content marketinguRozdział IX. Narzędzia warte uwagi

Kod wydawnictwa: 978-83-938827-8-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl