DZIAŁANIA PROMOCYJNE W KSZTAŁTOWANIU PREFERENCJI KONSUMENTÓW
ANNA SZYMAŃSKA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET PEDAGOGICZNY W KRAKOWIE
Cena: 32.90 zł
29.61 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8084-315-8
193 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria "preferencje konsumentów", a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb, popytu oraz pragnień konsumentów. Głównym celem pracy jest wskazanie wpływu promocji na preferencje konsumentów oraz wynikające z nich deklarowane zachowania zakupowe.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Wpływ promocji na zachowania konsumentów - przegląd współczesnych koncepcji1.1. Promocja a komunikacja marketingowa1.2. Instrumenty promocyjne jako czynnik kształtujący zachowaniakonsumentów1.2.1. Reklama i jej wpływ na zachowania konsumenta1.2.2. Promocja sprzedaży (sales promotion)a zachowania konsumenta1.3. Modele komunikacji społecznej i ich implikacjedla komunikacji marketingowej1.4. Wpływ działań promocyjnych na preferencjei wybory konsumentów1.5. Wpływ działań promocyjnych na zachowania konsumentów
Rozdział 2. Preferencje konsumenckieoraz czynniki wpływające na ich kształtowanie2.1. Interdyscyplinarne ujęcie preferencji konsumenckich2.1.1. Preferencje w naukach ekonomicznych2.1.2. Preferencje w psychologii2.2. Preferencje w modelach zachowań konsumentów2.3. Czynniki kształtujące preferencje konsumenckie2.3.1. Czynniki demograficzno-ekonomiczne2.3.2. Czynniki społeczne2.3.3. Czynniki kulturowe2.3.4. Czynniki psychologiczne2.3.5. Czynniki marketingowe
Rozdział 3. Zarys metodologii badań preferencji konsumenckich3.1. Podstawowe cele badań preferencji konsumenckich3.2. Metody porządkowania preferencji konsumenckich3.3. Modele preferencji3.3.1. Skale preferencji3.3.2. Charakterystyka metod dekompozycyjnych3.3.3. Metody conjoint analysis
Rozdział 4. Metody kompozycyjne i dekompozycyjne w badaniach preferencji konsumenckich4.1. Założenia badawcze i metodologiczneoraz dobór kryteriów oceny uzyskanych wyników4.2. Analiza preferencji deklarowanych konsumentów w obrębie wybranych grup produktów z wykorzystaniem metody kompozycyjnej MDPREF4.3. Analiza preferencji deklarowanych konsumentów w obrębie wybranych grup produktów z wykorzystaniem metody dekompozycyjnej conjoint analysis
Rozdział 5. Analiza wpływu promocji na kształtowanie preferencji konsumenckich5.1. Zastosowanie modeli ścieżkowych w procesie hierarchicznejanalizy kształtowania preferencji konsumenckich5.2. Model odzwierciedlający wpływ postaw konsumentów wobec reklamy i promocji na wybór wybranych mareknapojów typu cola
Zakończenie Bibliografia Spis tabel i rysunków
Kod wydawnictwa: 978-83-8084-315-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.