DZIAŁALNOŚĆ MARKETINGOWA W STRATEGII ZARZĄDZANIA BANKAMI (MATERIAŁY Z KONFERENCJI NAUKOWEJ)
Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA FINANSÓW I ZARZĄDZANIA W BIAŁYMSTOKU
Cena: 44.50 zł
40.05 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 1506-4530-2
122 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 1999
SPIS TREŚCI
Wstęp
1. Jerzy Borowski
Strategie marketingowe w zarządzaniu bankami komercyjnymi w Polsce. Wybrane
problemy
2. Jan Stpiczyński
Problemy restrukturyzacji banków spółdzielczych a działalność marketingowa
3. Genowefa Sobczyk, Robert Furtak, Marcin Lipowski, Radosław Mącik
Jakość usług bankowych w ocenie klientów indywidualnych. Analiza porównawcza
4. Monika Schewior
Marketing w bankach spółdzielczych a potrzeby szkoleniowe
5. Grażyna Szeflińska
Strategie cenowe w koncepcjach marketingowego zarządzania bankami
6. Jerzy Świderski
Rola marketingu w koncepcji budowania wartości rynkowej banku komercyjnego
7. Agata Jonas
Public relations jako instrument kreowania wizerunku banku
8. Lech Ostrowski
Rola bankowego funduszu gwarancyjnego w budowaniu zaufania do sektora bankowego w Polsce
9. Krystyna Backiel
System opieki nad klientem w polskich bankach
Kod wydawnictwa: 1506-4530-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.