Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETHIC JAK PROWADZIĆ ETYCZNY MARKETING BEZ OBAW, ŻE ZYSKI SPADNĄ?

MARKETHIC JAK PROWADZIĆ ETYCZNY MARKETING BEZ OBAW, ŻE ZYSKI SPADNĄ?

MARIUSZ RYCIAK

Wydawnictwo: PWN

Cena: 49.90 zł 41.92 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-01-22236-9
 
151 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022
 

MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical...
Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a dodatkowo coraz więcej badań pokazuje, jak ogromnego znaczenia nabierają wartości i etyka w marketingu.W tej wyjątkowej i bardzo odważnej książce Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy.
Na przykładzie kilku branż pokazuje, jak obecnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga. Taka, która jest przez konsumentów pożądana - droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach.

SPIS TREŚCI

Wstęp

CZĘŚĆ I. Marketing decoded
01. Czym jest naprawdę marketing?
02. Czym marketing się karmi?
03. Jakich sztuczek korzysta marketing?
04. Święta prawda, też prawda i g**** prawda
05. Grzeszki mniejsze i większe, czyli co mają za uszami niektóre branże
06. Branża spożywcza
07. Handel
08. Moda
09. Farmacja
10. Branża beauty
11. MLM, czyli marketing kaskadowy
12. Marketing polityczny
13. "Narzędzia marketingowe"

CZĘŚĆ II. Dlaczego zmiany są potrzebne?
Wprowadzenie
14. Ewolucja marketingu
15. Podstawy zmian
16. Nowa generacja = nowa nadzieja
17. Globalne problemy
18. Marketer też człowiek

CZĘŚĆ III. Markethic
19. Jaki powinien być marketing?
20. Brand Purpose
21. Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów
22. Wierzchołek góry lodowej
23. Case studies
24. NOTVERTISING, czyli reklama bez reklamy
25. Dlaczego to jedyna droga?

Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-01-22236-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl