Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING W TEORII I PRAKTYCE

MARKETING W TEORII I PRAKTYCE

red.WŁODZIMIERZ DELUGA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA

Cena: 59.90 zł 53.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7365-429-7

305 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Celem niniejszego opracowania jest: zaprezentowanie materiałuo charakterze podstawowym, w którym zobrazowano znaczenie marketinguw organizacji, przedstawiono koncepcje i zasady wynikające ze stosowaniamarketingu wraz z przykładami praktycznymi. Dostarczono wiedzę niezbędnądo pracy osobom zajmującym się marketingiem, nie zastępując jednak wieludoskonałych prac na temat ogólnych zasad marketingowych.Przedstawione Czytelnikom opracowanie jest zbiorem publikacji wielu autorów, których łączą zainteresowania marketingiem. W X rozdziałach pracy zaprezentowano kolejno: istotę marketingu, problematykę zarządzania marketingowego, segmentację rynku i wybór rynku docelowego, politykę produktu, politykę cenową, dystrybucję produktów, istotę działań promocyjnych, treści dotyczące technologii informatycznych w marketingu, projektowaniai realizacji badań, badań marketingowych i marketingowego systemu informacji.Całość opracowania zamyka leksykon wybranych haseł ogólnych z zakresumarketingu oraz spis instytucji badawczych realizujących w praktyce badaniamarketingowe.

SPIS TREŚCI

WPROWADZENIE JACEK CHOTKOWSKI

I. ISTOTA MARKETINGU - PODSTAWOWE POJĘCIA I ZASADY1. DEFINICJE MARKETINGU 2. POJĘCIE RYNKU 3. PODSTAWOWE POJĘCIA MARKETINGU4. ORIENTACJE MARKETINGOWE5. SPECYFIKA PODSTAWOWYCH SEKTORÓW MARKETINGU6. PRZESŁANKI ROZWOJU MARKETINGU PARTNERSKIEGO (RELACYJNEGO)ZDZISŁAW JORDANEKII. ZARZĄDZANIE I PLANOWANIE MARKETINGOWE 1. ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM2. ISTOTA PLANOWANIA STRATEGICZNEGO 3. ELEMENTY STRATEGICZNEGO ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO4. WYODRĘBNIENIE STRATEGICZNYCH JEDNOSTEK BIZNESU I ICH OCENA 5. ANALIZA SYTUACJI (MAKROOTOCZENIA) PODSTAWĄ FORMUŁOWANIASTRATEGII 6. ANALIZA POZOSTAŁYCH ELEMENTÓW OTOCZENIA 7. STRATEGIE MARKETINGOWEEWA KASPERSKAIII. PROJEKTOWANIE I REALIZACJA BADAŃ1. PROCES BADAWCZY I PROCES PROJEKTOWANIA BADANIA 2. METODY ZBIERANIA DANYCH ZE ŹRÓDEŁ PIERWOTNYCH WŁODZIMIERZ DELUGA

IV. BADANIA MARKETINGOWE I MARKETINGOWY SYSTEM INFORMACJI 1. POJĘCIE INFORMACJI 52. SYSTEM INFORMACJI MARKETINGOWEJ (SIM) 3. ISTOTA, RODZAJE I ZAKRES BADAŃ 4. WYBRANE MIERNIKI STATYSTYCZNE ORAZ DOBÓR PRÓBY BADAWCZEJ5. PREZENTACJA WYNIKÓW BADAŃ MAŁGORZATA CZERWIŃSKA-JAŚKIEWICZV. SEGMENTACJA RYNKU I WYBÓR RYNKU DOCELOWEGO 1. ISTOTA SEGMENTACJI RYNKU 12. WARUNKI PROWADZENIA SKUTECZNEJ SEGMENTACJI RYNKU 3. PROCEDURA SEGMENTACJI RYNKU - WYBRANE PODEJŚCIA 4. KRYTERIA SEGMENTACJI RYNKU DÓBR KONSUMPCYJNYCH5. KRYTERIA SEGMENTACJI RYNKU DÓBR PRZEMYSŁOWYCH 6. STRATEGIE WYBORU RYNKU DOCELOWEGO7. WYBRANE NARZĘDZIA STATYSTYCZNE W ANALIZIE SEGMENTACYJNEJALINA OCZACHOWSKAVI. STRATEGIE PRODUKTOWO-RYNKOWE1. POJĘCIE PRODUKTU 2. DOBRA PRZEMYSŁOWE, KONSUMPCYJNE3. POZIOMY I HIERARCHIA PRODUKTU 4. ASORTYMENT I LINIA PRODUKTÓW 5. MARKA I SPOSOBY MARKOWANIA6. OPAKOWANIE I POZOSTAŁE ELEMENTY PRODUKTU MIX 7. CYKL ŻYCIA PRODUKTU 8. ZARZĄDZANIE NOWYM PRODUKTEM NA RYNKU9. REAKCJA NABYWCÓW NA PRODUKT 10. USŁUGI DARIUSZ OCZACHOWSKIVII. POLITYKA CENOWA 1. ROLA CENY2. CENOWE I NIECENOWE METODY KONKURENCJI 3. CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA DECYZJE CENOWE 4. USTALANIE CENY5. WYBRANE STRATEGIE USTALANIA CEN 6. DOSTOSOWANIE CENY DO WARUNKÓW RYNKOWYCH 7. REAKCJE NA ZMIANĘ CENY: REAKCJE PRZEDSIĘBIORSTWA NA ZMIANYCEN KONKURENCJI, REAKCJA KONKURENCJI NA ZMIANĘ CEN PRZEZPRZEDSIĘBIORSTWO JOANNA DYCZKOWSKAVIII. SYSTEMY DYSTRYBUCJI1. SYSTEM DYSTRYBUCJI W SFERZE OBSŁUGI RYNKU 2. POJĘCIE I ROLA KANAŁÓW DYSTRYBUCJI 3. FUNKCJE DYSTRYBUCJI PRODUKTÓW4. STRATEGIE DYSTRYBUCJI 5. HURTOWNICY 6. WYBÓR KANAŁU DYSTRYBUCJI 8. WSPÓŁPRACA I KONFLIKT W KANAŁACH DYSTRYBUCJI9. DYSTRYBUCJA A LOGISTYKA EWA DŁUBAKOWSKA-PUZIOIX. SYSTEM KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ 1. POJĘCIE I CELE PROMOCJI2. FORMY PROMOCJI 3. STRATEGIA PROMOCJI I JEJ ZWIĄZKI Z INNYMI INSTRUMENTAMIMARKETINGU4. EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁALNOŚCI PROMOCYJNEJ WŁODZIMIERZ DELUGA, ANNA WALLISX. TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE W MARKETINGU 1. WPŁYW TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH NA MARKETING-MIX 2. STRATEGIE MARKETINGOWE Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGIIINFORMATYCZNYCH 3. MIEJSCE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W SYSTEMIE INFORMACJIMARKETINGOWEJ 4. TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE W ZARZĄDZANIU KONTAKTAMIZ KLIENTAMI5. WPŁYW TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH NA RELACJEKONSUMENT-FIRMA. CHARAKTERYSTYKA E-KONSUMENTA WŁODZIMIERZ DELUGALEKSYKON WYBRANYCH TRADYCYJNYCH I WSPÓŁCZESNYCH POJĘĆMARKETINGU WYKAZ WYBRANYCH STOWARZYSZEŃ I INSTYTUCJI BADAWCZYCH

Kod wydawnictwa: 978-83-7365-429-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl