DYDAKTYKA MATEMATYKI TOM 1 ZAGADNIENIA OGÓLNE
PIOTR ZARZYCKI
Wydawnictwo: PWN
Cena: 69.90 zł
58.72 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-01-22856-9
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2023 |
|
Książka ta jest pierwszą częścią podręcznika dotyczącego dydaktyki matematyki. Przeznaczona jest dla studentów matematyki nauczycielskiej, ale też nauczycieli matematyki oraz innych osób, którym zależy na rozwijaniu umiejętności matematycznych. Może służyć jako podręcznik akademicki wykorzystywany podczas prowadzenia zajęć z dydaktyki matematyki. Treść dotyczy podstawowych zagadnień, z którymi powinien zapoznać się przyszły nauczyciel matematyki (cele, metody, zasady, teorie nauczania itp.). Każdy rozdział składa się z tzw. części teoretycznej, serii ćwiczeń, zagadnień do dyskusji oraz spis literatury dotyczący omawianego zagadnienia. Część 2 i 3 podręcznika będzie dotyczyła nauczania matematyki odpowiednio w szkole podstawowej oraz ponadpodstawowej.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział I
Lekcja matematyki
Rozdział II
Cele nauczania matematyki
Rozdział III
Zasady nauczania matematyki
Rozdział IV
Metody nauczania matematyki
Rozdział V
Przykłady teorii rozwoju umysłowego związane z nauczaniem matematyki
Rozdział VI
Język matematyki - obrazy
Rozdział VII
Język matematyki - słowa
Rozdział VIII
Język matematyki - symbole
Rozdział IX
Nauczanie algorytmów w szkole
Rozdział X
Wprowadzanie i definiowanie matematycznych pojęć
Rozdział XI
Matematyczne rozumowania
Rozdział XII
Technologie w nauczaniu matematyki
Rozdział XIII
Matematyczne modelowanie w szkole
Rozdział XIV
Sytuacje dydaktyczne w nauczaniu matematyki
Rozdział XV
Trudności uczniów w uczeniu się i rozumieniu matematyki.
Wartość dydaktyczna błędu
Rozdział XVI
Zadania - sedno szkolnej matematyki
Rozdział XVII
Nauczanie matematyki uczniów uzdolnionych matematycznie
Rozdział XVIII
Nauczanie matematyki uczniów ze specyficznymi potrzebami
Skorowidz
Kod wydawnictwa: 978-83-01-22856-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.