Dodano produkt do koszyka

Promocja

BEZPIECZEŃSTWO, WIRTUALNOŚĆ, PROFILAKTYKA W PEDAGOGICE POCZĄTKU XXI WIEKU

BEZPIECZEŃSTWO, WIRTUALNOŚĆ, PROFILAKTYKA W PEDAGOGICE POCZĄTKU XXI WIEKU

JOLANTA SKUBISZ

Wydawnictwo: AKADEMIA HUMANISTYCZNO-EKONOMICZNA ŁÓDŹ

Cena: 40.90 zł 36.81 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7405-705-9

139 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022

Kwestie podejmowane w niniejszej pracy są współcześnie istotne nie tylko w pedagogice, ale także w innych dziedzinach nauki i życia społecznego. Wirtualność, bezpieczeństwo i profilaktyka w tym zakresie bowiem, czy tego chcemy, czy nie, stanowi obecnie i stanowić będzie w przyszłości ich nieodłączny element. Podejmowane w pracy problemy są aktualne. Wnoszą nowe spojrzenie nań reprezentantki młodego pokolenia pedagogów.

Z recenzji dra hab., Zdzisława Sirojcia prof. WSM w Warszawie

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Bezpieczeństwo jako ważny współczesny problem społeczny
1.1. Teoretyczne i prawne aspekty bezpieczeństwa
1.1.1. Charakterystyka pojęcia i definicje bezpieczeństwa
1.1.2. Struktura bezpieczeństwa
1.1.3. Typologia bezpieczeństwa
1.1.4. Prawne aspekty bezpieczeństwa
1.2. Bezpieczeństwo w edukacji
1.2.1. O bezpieczeństwie szkolnym w ujęciu systemowym
1.2.2. Bezpieczeństwo w szkole przyszłości - wizja zmian

2. Pedagogika wirtualna jako wyzwanie XXI wieku
2.1. Istota pedagogiki wirtualnej
2.1.1. Wirtualność w pedagogice
2.1.2. Pedagogika wirtualna a tradycyjne koncepcje kształcenia
2.1.3. Pedagogika wirtualna jako przedmiot i pole badawcze
2.2. Wirtualność w dydaktyce szkoły wyższej
2.2.1. W stronę pedagogiki wirtualnej. Próba konceptualizacji
2.2.2. Specjalność: pedagogika wirtualna (studia stacjonarne i niestacjonarne)
2.2.3. Wirtualny wymiar dydaktyki w szkole wyższej
2.2.4. Współczesny model dydaktyczny w przestrzeni wirtualnej.
Próba analizy
2.2.5. Metody kształcenia wirtualnego
2.2.6. Próba diagnozy funkcjonowania studentów w przestrzeni wirtualnej
2.2.7. Determinanty kształtujące przydatność uczelnianych strategii
pedagogicznych
2.2.8. Co dalej z pedagogiką w erze cyborgizacji?
2.2.9. Ku wirtualnej pedagogice

3. Wirtualność we współczesnej profilaktyce pedagogicznej
Wprowadzenie
3.1. Istota wirtualnej profilaktyki pedagogicznej
3.1.1. Wirtualna rzeczywistość profilaktyki pedagogicznej
3.1.2. Ontologia profilaktycznej przestrzeni wirtualnej
3.2. Problemy i wyzwania współczesnej wiedzy o profilaktyce
3.2.1. O poszukiwaniu nowej formuły wiedzy profilaktycznej
3.2.2. Wiedza w (o) przestrzeni profilaktycznej

Zamiast zakończenia

Bibliografia

Załącznik. Rekomendacje monografii pt. O profilaktyce na rzecz bezpieczeństwa
szkolnego. Teoria i praktyka, Wydawnictwo WSM, Warszawa 2019

Spis schematów

Spis tabel

Spis wykresów

O Autorce

Kod wydawnictwa: 978-83-7405-705-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl